"Rolig utgångsmusik..."
Jag sitter funderar på utgångsmusik,inte dom "vanliga" utan kanske lite "överraskande" och roligt...Låt er fantasi flöda o kom med era förslag. Allt av intresse...
Jag sitter funderar på utgångsmusik,inte dom "vanliga" utan kanske lite "överraskande" och roligt...Låt er fantasi flöda o kom med era förslag. Allt av intresse...
Vilken spännande tråd!
Med roliga tips, verkar vara rätt vanligt att man vill ha en "egen" variant av utmarschen. Nån som ens bröllop blir hågkommet för. Mer tips!
Rolig tråd!
*puttar upp*
"Kär och galen" den med Lotta Engberg , inget för oss men det är en glad låt som kanske passar till någon annan.
Föresten, är det någon som vet vad låten i Izabellas Bröllop (sinaturlåten) heter och/eller hur texten går?
Vi kommer att ha ABBAs Arrival som utgångsmusik. Det är en instrumental låt
Tack för alla roliga tips! Men som många vill...Fler roliga,bra tips!!!
Vi överraskade gästerna med att köra igång temat från Star Wars på orgel, trumpet och flöjt. Våra underbara vänner spelade. Det blev jättekul!
Förutom att det är lite annorlunda musik, så är den väldigt pampig och skön att gå ut till... Det känns liksom som "may the force be with us" och att det goda har segrat!!
Loka:
Låten i Izabellas bröllop är väl den gamla godingen med Dionne Warwick, I say a little Prayer. Går så här:
Forever, forever, you'll stay in my heart
And I will love you
Forever, and ever, we never will part
Oh, how I'll love you
Together, together, that's how it must be
To live without you
Would only mean heartbreak for me
Den är mysig!! Jag funderar på
"Love lifts us up where we belong"! (från En officer och en gentleman) som utgångsmusik....
Kram o lycka till
Visst är det även den låten som sjungs i "Min bäste väns bröllop" (med Julia Roberts)?
Synd att dom använt den låten till programmet, känns som om dom "smutskastat" en rolig låt.
Det stämmer, Loka!
Det är när de sitter på hummerrestaurangen och Rupert Everett börjar och sjunga och sen hänger alla på...! Härlig scen!
..tackar för dom förslag som kommit in. Men...gärna fler förslag