• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • stråla

Vi har beställt våran tårta från brynolf bagare.

Stråla

• stråla

Jag kan komma på BT- träff både mån och tis.

Stråla

• augustibrud05

Hej Stråla!
    Lite nyfiken hur ser tårtan ut och hur mycket kostar den biten?

• agnelia

En liten BTträff nästa vecka, måndag eller tisdag...
    Tacobuffé på Oliver Twist!

*Vilka kan på måndag och vilka kan på tisdag??

Måndag:
    agnelia
    Cissi_73 ?
    Stråla
    Feb05 (eventuellt)

Tisdag:
    agnelia
    Västerås 2004
    augustibrud05 (kanske)
    Stråla

Fyll gärna i!

• snöret

Hej på er!
    Vi ska gifta oss i juni,men jag har hört att det är minst tre månaders beställningstid på klänningar. Är det inte det i Västerås? tack för tipsen nu är det bara att välja...

• Cissi_73

Snöret

Det har jag aldrig hört talas om.
    Men man ska vara ute i god tid tycker jag så att man hinner ändra på klänningen om det skulle behövas. jag ska gifta mig i Juli och jag har köpt min vackra klänning redan. Man kan ju hyra med å då är det nog bäst att hitta nån så fort som möjligt så att ingen annan hinner hyra den.
    På Ursulas så kan man betala av på klänningen man får betala 1000 kr i handpenning då,sen kan man betala hur mkt eller lite man vill. Så gjorde jag,beror ju på hur mycket klänningen kostar.

Det går säkert bra för dig,det är inte försent ännu..

Cissi..

• agnelia

Hej snöret!
    Det beror väl på vad det är för klänningar, om butiken har dem hemma i rätt storlek m.m.
    Bara att ut och kika på klänningar och höra sig för!

Lycka till!!

• Elfva

Morrn morrn

Jag kan komma på BT träff både på måndag och tisdag, som det ser ut nu iaf. :) Så vilken dag som helst fungerar bra för mig.

Nån som ska på bröllopsmässan idag?
    Funderar på att gå, men undrar om det egentligen mest är bortkastade pengar för min del eftersom vi ska gifta oss i sthlm så av de företag som är med är det många som vi inte kan använda iaf... Men lite inspiration är ju alltid bra förstås. :)

Ha det gott!

• augustibrud05

Hej!
    Jag ska på mässan idag med svärmor som sällskap.
    Igårkväll hade vi en test på bröllopsmiddagen, min blivandes föräldrar och syster var här och smakade, alla var jättenöjda det var så mycket gott. Några detaljer ska vi ändra på men annars har vi nog maten planerad och klar. Efterrätten har vi inte tänkt så mycket på ännu.

• stråla

Hej hopp!

Våran tårta som vi har beställt från Brynolfbagare kostar 22 kr biten och den ska vara rektangelformad alltså inte flera våningar.Färgen kommer gå i krämvit och rosa.

Ha det bra

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...