• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • stråla

Tjolahopp
    Imorgon ska jag åka till min hemstad Södertälje och leta efter klänning till min brudtärna och skor till mig. Hoppas att jag hittar nått där, annars är det Sthlm som gäller.

Kram på er alla

• agnelia

Inget nytt yrväder än... *väntar fortfarande*

• Cissi_73

Hej på er!

Jag ska gifta mig den 23 juli och jag verkligen längtar till den dagen.

Jag har fixat klänning och slöja men skor är inte lätt att hitta. Jag vill ha med hög klack för jag är inte så lång ca 165.
    Är det nån som vet vart man kan köpa fina Brudskor med höga klackar.
    Där jag köpte min klänning på Ursulas har dom inte med så höga klackar.

Tänk vilket jobb det är att förbereda sitt bröllop det är ju mer än man har tänkt sig. vi har nästan allt färdigt och det känns så skönt.

Vi ska ha en solist ,vilken röst hon har.
    Ohh det är så mycket jag vill skriva men då tröttar jag säkert ut er*Fniss*

Om ni har några råd som ni kan ge mig så tar jag jätte gärna emot dom .

Ha en bra kväll nu..Cissi

• agnelia

Hej och välkommen Cissi_73!

Jag har inte heller hittat skor än men jag har å andra sidan 373 dagar på mig...

Hjälper gärna till med råd & tips om jag kan. Det beror ju lite på vad du behöver!

Hoppas att du vill komma på en BTträff sen!

• agnelia

---BTträff ja... Är fruktansvärt sugen på en ny träff!!!

Nån som kan redan på måndag eller tisdag?? *please*
    Tacobuffé på Oliwer Twist för 19 kr...

Låter väl inte så tokigt...?

Hoppas att det är nån mer än jag som vill och kan träffas då! Tacobuffén har de ju bara på måndagar och tisdagar...

Fast Emrika kan ju inte... Förhoppningsvis så har bebisen kommit då!

• Västerås 2004

HEj ! BT-träff, jag kan på tisdag, jag jobabr nere på stan, så Tacos på Oliver Twist vore inte dumt.

Cecilia

• Cissi_73

Tack agnelia

Jag blir glad för vilka tips som helst jag får för det finns säkert nåt jag inte har tänkt på =)

Självklart att jag vill komma på en BTträff,få se om jag kan komma på måndag eller tisdag beror ju på va ni har bestämt för dag =))

Cissi

• augustibrud05

Ska ni på mässan i helgen tjejer,
    vet någon vilka utställare som kommer, jag har fortfarande kvar att fixa tårtan,ringar, och fotograf.
    Klänningen som jag köpte på tradera satt perfekt på mig och snyggare i verkligheten var den med.
    Idag kom pojkarnas kostymer, jättsöta är dom. Men jag måste hitta rosa flugor, vet ni vart jag kan hitta det, strands kanske har.
    Kanske ses på mässan!

• agnelia

Nix, klan inte gå på mässan. Jag jobbar till 16 på lördag. Men har det mesta fixat eller planerat redan.

*Vilka kan på måndag och vilka kan på tisdag??

Måndag:
    agnelia

Tisdag:
    agnelia
    Västerås 2004

Fyll gärna i...

• Cissi_73

Är det nån som vet vart man kan köpa fina bröllopstårtor för ett bra pris och om dom har leverans,jag var vid sigmatorget på ett kafè som jag tror heter ÖHRMANS
    och frågade vad det kostade där och det kostade 30 kr biten å då ingick dekorationer å så,men jag glömde fråga dom om dom kör ut tårtor är det nån som vet?

Behöver lite förslag vart det finns bra å billiga bröllopstårtor.

om ni undrar över nåt så kanske jag kan hjälpa er med förslag eller kanske kan ge råd..
    Cissi

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...