• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • Brud aug 2005

Stråla, du kan komma när du är klar.... vi lär ju börja runt 17...men vi brukar vara ganska duktiga på att sitta och snacka i 3 timmar eller så.....

• stråla

Brud aug 2005: Har pratat med min sambo och han ska köra mig till dig när jag är klar i em så jag kommer

• Brud aug 2005

Stråla, vad kul.... du är så välkommen så :)

• Elfva

Min sambo är fortfarande dålig, så jag blir hemma ikväll och pysslar om honom lite. Ni får ha det så trevligt ikväll, så syns vi vid nästa träff, som blir snart hoppas jag. :)

• agnelia

*skratt* Vi pratade så mycket in i det sista att jag glömde tacka för fikat och den goda fruktsalladen *mums*!!! Så... TACK!!!

En mycket trevlig kväll, eller hur tjejer!

• agnelia

Jippi!! Idag är det fredag och sen... Ledig hela helgen!!! Underbart!

Är dock rätt trött, somnade inte förrrän kvart i tolv. Tur att vi har det lite lugnt på morgonen på jobbet med frukostmöte redan kl 8.

Ha en jättetrevlig helg tjejer!!!

• Brud aug 2005

Jag får tacka för besöket...vi hade verkligen trevligt tycker jag!!! Det blev mycket snack :)
    Ja, tiden rann iväg.... Vi får helt klart göra om det!!!

Kram

• stråla

Tack för en jätte kul träff
    Fruktsalladen mm var jätte god, jag åt lite väl mycket kände mig lite glupsk
    Hoppas det blir en träff snart igen.
    Trevlig helg alla glada.

• Brud aug 2005

Allt som stod på bordet var ju till för att ätas upp :) Jag är bara glad att ni tyckte om det....

• agnelia

God morgon!

Emrikas två yrväder är med i tidningen idag!

Blev ingen sovmorgon här inte men jag vaknade tidigt och hade fullt med energi så det var bara härligt att kliva upp!

Tänkte fixa i ordning en liten "välkommen-korg" till min återinflyttade syster...
    Med t ex telefonkatalog, bussturlista, "turistinfo/karta", ikeakatalog, västeråsgurka?, tvätt- & sköljmedel, frukt och annat smått o gott!
    +nåt till barnen... Tja, det är lördag så - lördagsgodis??

• agnelia

Ooops! Kom på att nu blev gästlistan definitivt utökad med en person! Visste ju inte förut om hon hade velat åka från utlandet bara för att gå på mitt bröllop... Men nu bor hon här i stan!!

• Västerås 2004

Goddag tjejer! Äntligen helg, synd att ja ginte kunde komma på BT-träffen, men hoppas på bättre tur en annan gång.

Annars är allt bara bra, bara våren ville titta fram snart.

Cecilia

• Västerås 2004

HEj ! Tänkte ha en BT-träff hos mig 17/3 kl 18,00, så om ni kan och vill, får ni gärna komma, bjuder på något gott då.

Bor på Klockartorpsgatan 17D

Ha en trevlig dag

Cecilia

• Västerås 2004

Glömde att skriva ut min mailadress

cecília.taube@telia.com, så akn ni väl maila mig om ni kan komma då.

Cecilia

• Brud aug 2005

Ja, det har hållt sig vid liv länge nu.... Men vi fortsätter väl så länge det går :)

Jag har i alla fall premiär skrivit i nästa tråd....

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...