• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • Västerås 2004

Hej ! Hoppas aug 05 får en trevlig semester i Spanien, själv får man jobba häcken av sig i vintervädret, för att alla utom två är sjuka, manfalll!!!!! Fast vi är inte så många på jobbet. Skulle också vilja ha lite sol och värme, men får ju se Mamma Mia på lördag, så jag skall inte klaga.

Vill förrsten bli mamma själv också, hoppas på en bebis nån gång.

Må så gott
    Cecilia

• augustibrud05

Brud aug 2005:
    Ha det så jätteskönt på semestern, hoppas du kommer iväg med planet snart

• augustibrud05

Hallå! Det är väldigt lugnt och tyst i den här tråden, hoppas att allt är bra med alla.
    Jag är hemma med sjukt barn igen så jag har inte så mycket att göra. Borde väl planera bröllop, men har lagt det lite på hyllan. Vi åker på skidsemester 3 mars-14 mars, när jag kommer hem därifrån ska jag ta tag i det som är kvar och det är ju ganska mycket

• stråla

Hello!
    Idag ska jag och min respektive till bagaren och provsmaka på tårtan mmm hoppas den är god.
    Ha d

• agnelia

Själv är jag förkyld igen!
    Vill åka till emrika och hämta min slöja som kom med posten igår... Vet dock inte när och hur det blir. Vill se den nu!!!!

• Elfva

Stråla
    åååh, provsmaka tårta det lät inte så tokigt det. :)

Agnelia
    Håll dig hemma och vila om du är sjuk... Jag vet att det är trist, men tyvärr är det ju nödvändigt... Dessutom så får du ju inte smitta Alve med snuvan. ;)

På lördag ska jag träffa Karin på Snöfrid, och prata om min klänning. :) Kul va!
    Hoppas hon har lite bra idéer, och att prislappen blir bra också... :)

• petra_2006 (fd petra_)

hej tjejer!! Hi hi är på hur bra humör som helst idag. Har bokat datum för kyrkan.. Vi har även ändrat datum för bröllopet! Såg i kalendern här om dagen att vår förlovnings dag låg på en lördag nästa år, samt att det är så mysigt med februari bröllop, så nu blir det bröllop den 4/2-06 istället. Så glad!

Ha en bra dag, det ska jag minsan ha iaf =)

• agnelia

Elfva,
    jo, jag vet... Har fått se gullungen på kort iaf!

Tänkte be sambon gå och hämta slöjan medans jag sitter kvar i bilen...
    Fast nu kanske de ska in till stan idag så de lämnar de den då? *nyyyyyfiken*

Spännande på lördag!!! Berätta sen hur det gick!

Petra!
    Vad kul!!!
    Vi ska gifta oss dagen efter er!! På vår femårsdag som även är vår 4-åriga förlovningsdag!

Satt och embossade lite, inte så bra när man är förkyld... Nös pulvret över halva bordet!!

• petra_2006 (fd petra_)

Vad kul. Jag längtar så himla mycket...

• agnelia

353 dagar kvar för mig & min sambo...
    Vilket bör innebära 352 dagar för dig Petra & din m2b.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...