• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • agnelia

Pratade en kortis med henne nyss, det var 20.32 gossen kom! Jag blev så uppspelt så jag skrev fel tid!

De hade inte vägt eller mätt honom än. Förlossningen gick bra, krystvärkar och kl 15 så tog de hål på (vad-heter-det?) fostervatten(-hinnan/säcken/???) och sen så gick det bra. Hon tog inte så mycketlustgas, för hon tyckte det gjorde ondare då. Hon hann inte och behövde inte ta nån ryggmärgsbedövning.

När jag ringde upp så hörde jag små gnyenden, han var hungrig!!! *gulligt*

Hon ska ringa mig imorgon och berätta mer.

• petra_2006 (fd petra_)

Åhhhh vad gld man blir när man hör saker om barn.
    Skönt att alla mår fint!! Hälsa grattis!

• agnelia

Har pratat med emrika idag igen.

Gossen vägde 4118 gram och var 53 cm lång.
    Han vägde åtta gram mer och var två cm kortare än det första yrvädret!

Hon hade inte fått sova så mycket än och var rätt trött, hon kommer nog hem på lördag förmiddag.

• augustibrud05

Hej!
    Tack för en trevlig fika,det får vi göra igen
    Grattis Emrika till pojken.

Brud aug 2005: Kul att det gick så bra med slöjan och att du blev nöjd.

Vad var det fotografen i skultuna heter?
    Ska nog kontakta honom.

• Brud aug 2005

B-Å:s foto
    021-70000 efter 17.00
    073-9893293 dagtid

• augustibrud05

Tack snälla du!

• augustibrud05

Åhh vad glad jag är, nu vet jag vem som ska hjälpa mig att göra make upen på bröllopsdagen. En kompis som snart är färdigutb. make up artist/hudterapuet (eller vad hon nu ska kalla sig). Om två veckor ska hon lära sig att göra brud make up. Hon blev jätteglad när jag frågade om hon ville hjälpa mig och min tärna. Så skönt då är det bara håret som jag får åka iväg på morgonen och få fixat.

Förresten vet någon vad som händer med min salong 1 strå vassare? Åkte förbi häromdagen och det såg ju igenbommat ut, kanske dom renoverar eller något, byter lokal kanske?
    Ha en trevlig helg

• Västerås 2004

HEj ! Får säga grattis till Emrika. Kul att höra att det gick bra.

Annars får ni ha en trevlig helg, själv skall jag ta hand om min dudnerförkylning.

Cecilia

• agnelia

Idag är deras annons inne i VLT!

• Brud aug 2005

Usch, vad morgonpigg du är Agnelia

Och idag gifter sig feb05....hoppas allt går bra...Jag önskar henne all lycka!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...