• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • november04

fredag igen då...själv ska jag jobba ikväll och i morrn kväll...söndag är jag ledig...få se vad vädret tillåter om det kanske kan bli en liten tur ut i skogen och grilla korv *slickar mig hungrigt om munnen*
    hoppas ni andra oxå får en trevlig helg

• augustibrud05

Jättefin slöja Agnelia!

• agnelia

Hi hi, tack!
    Är så nöjd med den!!! Den kompletterar klänningen så väl.
    Sen var ju inte priset helt fel heller, 175:- +25:- i frakt.

• stråla

Slöjan och klänningen var jätte fina agnelia.

• Cissi_73

Hej på er!

Har nyss kommit hem. jag och min blivande har träffat våran solist som ska sjunga på vårat bröllop. Vi träffades i domkyrkan, Åååh gud så vackert hon sjung,jag höll på att börja gråta så vackert var det,min blivande fick rysningar i hela kroppen. henne kommer jag att rekomendera till dom som vill ha en solist. helt suverän var hon.
    när hon sjung vid altaret så kom det 2 personer som stod kvar å lyssnade på henne å när hon var klar så fick hon aplåder. Det var jätte kul.. nu längtar jag ännu mer till bröllopet.
    Hur går det för er andra då *L*

• stråla

Det går bra med allt till bröllopet, men jag känner mig fet och försöker gå ner i vikt till bröllopet men det går inte

• agnelia

stråla,
    jag är väl inte direkt i min trivselvikt heller...
    Men nu är det snart vår och då ska vi ut och gå raska promenader i spåren.

• Cissi_73

jag känner mig lika dan å jag har den lilla påtryckningen att jag inte får gå upp allt för mkt i cikt för då kommer jag inte i min klänning å så finns risken att den inte kan sys ut då,och det är inte så roligt. i bland får jag upp dragkedjan å sen så får jag inte upp den när jag provar min klänning,jätte konstigt,hihihi.

• stråla

Vissa dagar är det ju bara så att man inte känner sig i topp, utan bara fet och ful. Och i dag verkar det vara en sån dag.Men det är faktiskt skönt att ha er som man kan säga det till, och som förstår och inte bara säger -men sluta du är inte tjock
    Nu mår jag genast lite bättre när jag fått ur mig det

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...