• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • stråla

Hjsan svejsan
    Har precis bakat klart en dubbelsats med bullar. Så nu är jag här inne och kollar lite, sen ska jag iväg på massage (härligt).
    Ha en bra dag

• Brud aug 2005

Jag har varit på AF, inte så givande....
    Nu ska jag äntligen ta tag i att packa upp och göra mig hemmastadd igen!!!
    Ser fram emot BT träffen :)

• agnelia

Wiiiihiiii!!!!
    Bokade bröllopssviten idag!!!!

Härlig känsla!

Brud aug 2005,
    hade du det trevlig i Spanien?

Stråla,
    mmmm... bullar! Måste baka det i helgen om jag får tid över, jättesugen på det!

• Brud aug 2005

Agnelia, tog du samma bröllopssvit som jag??? Har du fått gå in och titta på den???
    Jag hade det väldigt bra i Spanien, känns konstigt att vara tillbaka i snö och kyla!!!

• agnelia

Ja, det var samma som du bokade.
    Hade inte tid att kika på den nu, och så vill jag att m2b ska vara med. Nu var bara jag och mamma.
    Svårt när han jobbar skift... Får ta det nån gång när han har återgått till det vanliga schemat om en månad ungefär.

• stråla

Snart ska jag och sambon till hans syster på middag och då ska vi få inbjudningskorten som hon har skrivit
    Så ikväll kan ni gissa vem som ska sitta och klistra igen kuveren och posta dom imorgon
    Jag är så glad

• stråla

Fick inte inbjudningskorten hon var inte riktigt klar med dom än. Men jag ska få dom på söndag

• stråla

Trevlig helg på er alla tjejer.

agnelia:Var ska ni ha bröllopssviten?

• Elfva

Ville bara passa på att önska trevlig helg.

Har gjort ett "testinbjudningskort" blev hyffsat, ska ändra lite, men sen blir det nog bra.

Pratade med Ursulas och Ruths om uthyrning av klänning, de trodde det skulle gå utmärkt att komma och boka klänning i maj. Vilket låter bra, inte mycket mening att försöka prova en klänning nu, mitt midjemått är ju gigantiskt kanske har det blivit lite mindre i maj dock .

Ha det gott!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...