• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • november04

nä det är inget tema...jag ska vara en fe eller liknande...det blir lite av en fantasikreation och maken ska vara cowboy

• agnelia

Åhh vad kul!!!

*grymt sugen på maskerad*

Men det är sällan det händer när man är vuxen... På jobbets kräftskiva förra hösten skulle vi ha haft maskerad men det var det flera som skulle vägra komma, så då blev det inget... Hade tänkt klä ut mig till indian den gången.

• november04

tråkit med sånna partydödare...det är ju som sagt inte så ofta det händer när man blivit vuxen så man får ta till vara på de tillfällen som bjuds

• agnelia

Precis!!

Nej, nu ska jag gå och leta efter ett par boxershorts som jag köpte till min älskling... Hade tänkt ge honom dem ikväll men jag måste först komma på vart jag har gömt dem nånstans?!? *förvirrad*

• Cissi_73

Hej på er :)
    har ett litet tips till er brudar;)

Jag tänkte ge er en adress som ni kan gå in å kika på,för där säljer dom brud,näbb och tärnklänningar för bra priser. så har dom tiaror också :)
    Gå in å kika så får ni se

www.brudklanningar.tk/

• november04

BTträff, försök nr 2.
    Tisdag 8/2.
    Tacos eller fika bestämmer vi senare...

Vilka kan komma?

agnelia
    Brud aug 2005
    november04
    Elfva
    Stråla
    augustibrud05

Fler villiga brudar??

• Cissi_73

jag skulle vilja komma men jag känner mig inte så bra ännu,det är nåt skit på gång men det har inte brytit ut ännu :(

• Brudtärna 1

hej hej jag är ny här och cissis73s tärna...ville bara säga hej till alla

• Cissi_73

Hej min lilla tärna,kul att du äntligen hittade hit, kram kram...

• Elfva

Förresten vilken tid ungefär satsar vi på för bt träffen?
    Jag kommer gärna, men ska till barnmorskan och få akupunktur på eftermiddagen, räknar dock med att vara därifrån ca 15.00... Så närsomhelst efter det passar mig fint iaf. :)

Har fortfarande inte beställt papper till inbjudningarna, funderar på att gå ner till panduro istället och be dem ta hem papper för att spara lite på fraktkostnaden. *snål*

Nå väl, ha det bra tjejer. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på riket eller något annat "såpa aktigt", äta kladdkaka och klappa på magen. ;)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...