• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • Brud aug 2005

MIn m2b ska också hyra i Eskilstuna...fast de har inte så många färger där.... Så det blir svart med silvergrå väst och plastrong.. men snyggt blir det :)

• augustibrud05

Brud aug 2005:
    jag var inne på saras brud och fests hemsida, och vad jag förstog kunde dom ta hem det man önskar. Är det inte så, vi vill ju ha den som är benvit, då min sambo är mörkhyad kommer det bli såå snyggt.

• agnelia

Kaffemoster,
    jag såg inte till några frock coats på den sidan... Eller missade jag det helt?

God morgon brudar!!
    Idag är det fredag och imorgon firar vi 4 år! + att det då är exakt ett år kvar till bröllopet!

Visade min sambo ett varuprov på tryckta servetter och han tyckte jättemycket om det vill verkligen att vi ska ha det! *förvånad men glad*
    Så nu gäller det bara att bestämma sig för vilken storlek och vilken färg...

Nu ska jag stänga av datorn och äta lite frukost, och kolla om Emrika har haft några värkar än...

• augustibrud05

stråla: åhh vad fint jag som älskar rosa och ska ha mycket rosa på bröllopet, älskar det dock inte riktigt lika mycket som hon i big brother

Nu ska jag snart iväg till jobbet har en lång jobbarhelg framför mig, men är ledig mycket nästa vecka istället.
    Var träffen på tisdag så tror jag nog att jag kan komma.

• agnelia

BTträff, försök nr 2.
    Tisdag 8/2.
    Tacos eller fika bestämmer vi senare...

Vilka kan komma?

agnelia
    Brud aug 2005
    november04
    Elfva
    Stråla
    augustibrud05

Fler villiga brudar??

• Brud aug 2005

Agnelia, du har mail :)

• Brud aug 2005

Agnelia, läste i en anna tråd om leveranstid från Ebay. Det var en tjej som fått sin klänning skickad med USBP (eller vad de nu heter), det hade tagit 8 veckor!!!!!!!! SÅ vi lär få vänta!!!!

• agnelia

Tur att jag har ett år och en dag på mig då!

Nå väl, hoppas att det går lite fortare än så!!

Mailsvar på G!

• Brud aug 2005

Ett svar är på väg :)

• agnelia

Fsat den tjejen hade frakt med USPS Ground.
    Min skulle skicka med USPS Global Priority Mail. Hoppas den är lite snabbare....

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...