• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • Brud aug 2005

vem är det som sjunger den???

glömde ju säga vad jag betalar, 4200kr för ca 1½ timme. Men då kommer dem från Eskilstuna med den... Så det är ganska dyrt...men jag har alltid velat åka en "riktig" limo när jag gifter mig...

• Cissi_73

det var skönt att höra att det var ett bra pris :)

min blivande känner en kille som har eget å han fick kompis pris , jag vet ju inte hur mkt det kostar annars så jag blev lite fundersam om det verkligen var det,så då var det det ,va skönt.

• Brud aug 2005

Vi ska ha 3 solosånger (om pastorn och kantorn går med på det!) Då blir det Åsa Jinder låten (står helt still vad den heter) och håll mitt hjärta (och, JA, jag vet att vissa tycker att det är en begravningslåt...men det är "vår" låt!). Sen som överraskning kommer "Du är min man" med Helen Sjöholm som solisten ska sjunga från mig till min m2b

• Cissi_73

Va kostar det för dig då?

• Brud aug 2005

Syftar du på bilen så har jag skrivit det och syftar du på solisten så är det gratis då det är min m2b kusin...

• Cissi_73

Brud aug 2005 : åh det låter fint :)
    Du kommer att bli supernöjd över bröllopet å din blivande me. va gulligt av dig att överraska honom så,han kommer att bli överlycklig å säkert fälla många kärlekstårar :)

• Cissi_73

det var bilen jag menade,så du skrev det,då har jag missat att läsa det,

• Brud aug 2005

Det här inlägget var det:

vem är det som sjunger den???

glömde ju säga vad jag betalar, 4200kr för ca 1½ timme. Men då kommer dem från Eskilstuna med den... Så det är ganska dyrt...men jag har alltid velat åka en "riktig" limo när jag gifter mig...

Det är lätt att missa vissa inlägg... det skrivs en hel del!!!

• Brud aug 2005

Hur ska ni göra med festen? Vart ska den vara? Hur gör ni med musik? SKa det vara band? Trubadur? Eller CD spelare?

• Cissi_73

Brud aug 2005 : nu har jag läst vad det kostade att hyra limon, det var dyrt men det är ju värt det :)

dom som sjunger Kärleken binder oss samman kommer jag inte på namen,men det står på deras hemsida.

Ville du läsa texten ? :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...