• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • Cissi_73

jag har också stor släkt men kan inte bjuda alla så man har fått tagit dom som bor närmast västerås.

• Brud aug 2005

Cissi_73
    vad är det i tårtan då???

snöret,
    ja, det är ju bra att ha fritidsintressen.. Jag dansar på onsdagar.. men det är nästan dagarna som är värst tycker jag.... så långtråkigt att vara själv! Men har man djur hemma så är det nog annat...

• Cissi_73

Det är ingen speciell fyllning det är prinsesstårte fyllning som vi tog,tänkte inte på att vi kunde välja,hihi..

• Brud aug 2005

Elfva,
    jag läste i ett tidigare inlägg att du tyckte att det var bra att chantals bjöd på mousse tårta... Vad var det för mousse? Var det något de hade som speciellt för bröllopstårta eller? JAg är så sugen på att ha någon fruktmousse i tårtan, men när Chantals visade mig vilka smaker de hade så fanns det inte någon mousse :(

• augustibrud05

oj vad ni skriver så kul!
    Tårtan som chanatl bjöd på, var en bröllopstårta gjord ac två olika moussser, om jag minns rätt var den gul och rosa med små chokladdekorationer.
    Smaken var nog hallon den andraminns jag inte. Men oj vad god den var och lite dyrare än deras vanliga bröllostårta 35kr/biten

• augustibrud05

oj vilken fin stavning chantals fick

• augustibrud05

och jag menar att tårtan bestog av bara mousse förutom små choklad grejer

• Brud aug 2005

Bara mousse??? Inga bottnar???

• augustibrud05

nej det var bara mousse och smakade som en dröm, men lite för dyrt för mig och min plånbok, dom menade att efter en rejäl middag kan det bli för mäktigt med en vanlig tårta därför skulle den här vara lite lättare

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...