• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • feb05

Kan väl också svara på lite frågor

*Hur länge har du och din blivande varit ett par?*
    1 år och en 1 månad

*När är bröllopet?*
    Nästa lördag - d v s den 12 februari 2005

*Har ni Barn? Hur gamla?*
    Nope inga barn än...

*Vad jobbar du med/din blivande?*
    Jag blir arbetslös på fredag...men är annars utbildad samhällsvetare.
    Han jobbar som byggnadsingenjör.

*Hur gammal är du/ din blivande?*
    Jag är 28 och han är 29.

• augustibrud05

Elfva: Hej! Nu när du säger att jobbar på förskolanm så kopplade jag ihop vem du är.
    Kul! grattis till både bröllopt och magen.
    När är bröllopet och när kommer den lilla?
    Ja vi ses ju kanske på gården eller på någon träff.

• feb05

Va????
    Jag måste ha missat att du är gravid Elfva!
    GRATTIS!
    När kommer den lilla?

• Brud aug 2005

Agnelia, frakten gick på 10 dollar, fast först stod det 6.95, så jag betalade det. Sen fick jag ett mail att det saknades 3.05, så då betalade jag det med :) Nu hoppas jag att hon skickar den så fort som möjligt. Det stod att den skulle skickas inom 3 arbetsdagar efter att pengarna hade kommit in!!!! Så det är bara att vänta.....
    Hur länge sedan var det ni bestälde slöjorna då??? Bestälde Emrika också en hellång?

• Brud aug 2005

feb05, hur har det gått med transport? Vad blir det för bil som tar er till kyrkan m.m.

• Brud aug 2005

feb05, en fråga till: hur gjorde ni med musiken? Ska ni ha trubadur eller bara cd spelare??? När åker ni till Thailand???

Ska bli spännande att höra hur allt gick, när allt är över...då vill vi se massa bilder på bröllop och resa :)

• agnelia

Brud aug 2005,
    vi beställde dem igår. Det skulle ta upp till tio dagar innan de var tillverkade och skulle postas. De har alltså dem inte färdiga, utan görs på beställning. Bra, eftersom jag hade lite önskemål om min, ville t ex inte ha den fäst på en kam.