• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • augustibrud05

Tänkte ta och presentera mig lite, är ganska ny på det här forumet.
    Gifter mig 4 aug 2005 i domkyrkan här i västerås. Håller på för fullt med gästlista, inbjudningskort, matplanering.

Är det några härifrån som ska på bröllopsmässan i helgen? Jag ska nog det, kul att få lite ideer och inspiration.

• Brud aug 2005

Augustibrud05,
    jag svarar dig väl här också :)
    Jag och min m2b ska som sagt på mässan... hoppas kunna provsmaka lite av chantals tårtor.. hade tänkt att beställa vår bröllopstårta där. Skulle även vilja kolla lite fotografer...men det verkar vara väldigt få som ska vara där...

• Västerås 2004

Hej !Hoppas bröllopsmässan var bra. Skulle vilja gifta mig igen. Men men det går ju inte.

Är det någon som tänkte komma till mig på BT-träff 20/1 är ni så välkomna! Bor på Klockartorpet.

Annars är allt bara bra, trist med måndag.

Cecilia

• agnelia

Välkommen augustibrud05!

Nej, jag ska inte på mässan. Jobbar hela helgen.

Ha en trevlig tisdag tjejer!

• augustibrud05

agnelia : tack för välkomnandet, synd att du missar mässan, men det kommer ju en till i slutet av denna månad.

Agnelia: låter trevligt med BT träff,
    men tror inte att jag kan komma den här gången, kommer hem den dagen ska på konferans med jobbet. Men helt klart en annan gång kan jag komma.

Brud aug 2005:
    Får man smaka på deras tårtor, vad kul.
    Då måste jag nog dit. Fotograferna tänkte jag med kolla på, men visst var det bara två olika. Frisyrtips och sånt vill jag med ha. Ska bli kul, men min blivande vill inte gå så jag går antagligen med svärmor.

• feb05

Hej på er!

För egen del är det lite sent med bröllopsmässa - det är ju bara 2 veckor innan vi gifter oss .

Kan tyvärr varken den 20 eller 27/1...det är mycket att göra just nu...

På fredag är min vigselring klar i alla fall...

• Västerås 2004

Hej ! Eftersom de flesta verkar kunna 20/1 så blir det BT-träff hemma hos mig då. Klockan 18.00 är ni välkomna!

Förstår att feb-05 inte kan komma, det är mycket inför ett bröllop.

Må så gott och trevlig tisdag allihopa! I morgon börjar äntligen min älskade körsång!!!!!

Cecilia

• november04

hej hopp på er alla....
    jag har visst varit lite dålig på att kika in här ett tag nu...får väll skylla på att jag jobbat en del ...riktigt kul faktist att få "komma ut" lite

augustibrud05: välkommen hit ! alltid roligt med flera ansikten hoppas du kan vara med på någon av våra träffar.
    tar mig friheten nu när jag ändå är tillbaka att peta in dig oxå i vår " startlista...

!!!GIFT!!! 20 nov 2004 kl. 14.00 - november04

12 feb 2005 - feb05 snart gift!!!

25 juni 2005 - Brud76

20 aug 2005 kl. 16.00 - Brud aug 2005

4 aug 2005 - augustibrud05

6 aug 2005 - Elfva

27 aug 2005 - 27aug

3 sep 2005 - emrika

5 feb 2006 - agnelia

27 maj 2006 - petra_

• november04

agnelia: tänkte be dig att be emrika att ringa mig om hon har lust...hon fick ju mina nummer men naturligtvis glömde jag ta hennes...eller om du mialar mig hennes kan jag ringa...

• agnelia

Okej! Mail är strax på väg!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...