• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...
  • agnelia

Gott Nytt År allihopa!!!

Kramar från en "sällsynt" agnelia

• Brud aug 2005

Gott Nytt År tjejer!!!!!

Agnelia, det var verkligen länge sedan man hörde något från dig.... i och för sig så är det inte så många andra heller som har skrivit på ett tag....

• agnelia

400 dagar kvar för oss2...

• Västerås 2004

Hej ! God fortsättning på er allihopa!

Nytt år igen, inte klokt vad tiden rusar i väg, tänk att det snart är 7 månader sedan man blev fru Karlsson-Taube

Cecilia

• feb05

Börjar bli smått nervös...bara 41 dagar kvar...

• agnelia

feb05,
    hur går det med de sista bestyren?

• Brud aug 2005

Det känns som om de flesta har blivit lite "slöa" vad gäller skrivandet här i tråden.... Eller det kankse är så att vi inte har så mycket att berätta...

Ingen som har planerat något nytt??? Jag väntar tills jag blir arbetslös då ska jag ta tag i många bitar, typ fotograf, catering, trubadurer m.m.

God fortsättning på er tjejer!

• agnelia

Har inte hänt så mycket på bröllopsfronten på sistone...
    Har däremot inte lika mycket tid att vara på BT sen jag började jobba heltid.
    Tur att jag passade på att fixa mycket med planeringen när jag bara jobbade deltid.

Ser fram emot att det idag "bara" är 13 månader kvar!

Har semester v5 och ska då testa lite olika tårtalternativ och provlaga menyn lite...
    Har då även tänkt ta en titt på bygdegården igen och fota, mäta upp, kolla köksutrustningen m.m.
    Ska bli kul!!

Brud aug 2005,
    snart dags för din Londonresa?
    Hoppas att ni får det jättetrevligt där!

• feb05

Ska försöka fixa lite med bordsplaceringen i helgen och även fundera över festprogrammet och vigselprogrammet. Nästa vecka ska vi ha Toastmadamen på middag och då ska vi gå igenom festen mer...Annars gäller det väl bl a att lära sig vals och gå in skorna. Har heller inte hittat några vita strumpor att ha under klänningen.

Nån av er andra som vet var man kan köpa sådana (alltså tunna strumpor som man har tillsammans med strumpebandshållare)?

• agnelia

Har de inga såna strumpor på Annas Under?

Skor ja... Drömmer mardrömmar om att jag inte hittar några skor och står i brudklänningen med fula vita tubsockor på fötterna!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd...