• Anna gbg

bt träff Göteborg 2

Froggy: Hur går det med klänningen? Har du lagt något bud?
    Vilken säljare var det (är så nyfiken och vill kolla på ebay)?

Patsa: Vi har också anmält oss till dansen kursen på onsdagarna. Ser så fram emot detta! Det kommer garanterat att bli spännande...

• Anna gbg

Froggy: håller med de andra - gå och prova klänningen på Ramona. Jag tycker inte du behöver känna dig dum. Då kan de hjälpa dig med vilken storlek man ska ha. Det verkar som om storlekarna i klänningar är mindre än i vanlig kläder. Jag har normalt stlk 38 men hon på Ramona sa att jag behövde stlk 42 i klännigen... Hur lång tid är det kvar på auktionen? Är det någon annan som har bjudit?

• Anna gbg

Froggy: Kul att ni ska med och valsa ni också!!! Min klänning har stlk 8-10.

MIKS: jag skrev fel om vart jag köpt skorna. Det var på Bianco på Frölunda torg.

CA: Är det helt kört för dig att träffas den 25:e? Är så nyfiken på dina inbjudningskort!!

• Anna gbg

Grattis Kosterbrud!!! Jag vet bara allt för väl hur det kändes att öppna kartongen! Jag var också jättenervös. (Blir rysig i hela kroppen av att bara läsa ditt inlägg :))Härligt att den allt som du hoppats på.
    Hoppas vi får se mannsa bilder :)

Min hänger just nu i garderoben och blir skrynkligare för varje dag som går. Men jag har tänkt att höra med en kemtvätt om de kan ånga den när dagen innan eller så. Det går ju inte att ställa sig och stryka hela klänningen.

CA: va synd att typsnittet inte passade. Bara fortsätta leta... Vad är det för kvällskurser du ska gå?

• Anna gbg

Froggy & Patsa: Vi har tyvärr tvingats avboka vår dans kurs. Grrrrr. Men de skulle (kanske) köra en kurs till om 10 veckor. Så vi får hoppa på den. Men det hade klart varit roligare att gå med er...
    Så tack för beskriviningen Patsa. Nu känner jag igen dig på nästa träff istället.

Millemo: ju fler desto bättre!

• Anna gbg

Grattis CA! Vi får väl fira din kursstart då :)

MIKS: Kan du den 25:e?

Kosterbrud: Jag har träningsvärk i magen... Men jag gillar träningsverk - då vet man att man gjort något! Eftersom vår danskurs brann inne så tänkte jag gå på dansstepen idag 18.30. Är du sugen ;)

• Anna gbg

Jag vill också vara med!

TidigtUte
    Patsa
    Froggy
    Juni-05
    Anna gbg

• Anna gbg

Måste bara fråga hur ni tänker ta er från kyrkan till festlokalen? Vi har varit lite inne på häst och vagn. Camilla på Villa Odinslund hade kollat upp lite olika men det var bara Sleipner som kunde ordna det på ett bra sätt. Men det kostar 4500:-. Synpunkter på detta....
    (eller förslag på annat ;))

Svar på tråden bt träff Göteborg 2