• Anna gbg

bt träff Göteborg 2

Jag kan - tror jag...

BT-Träff tis 22/2 kl.18:00

Patsa
    Froggy 1
    Brud_2005
    Anna gbg

• Anna gbg

Tjejer!
    Har ni sett det här? (Hoppas att det inte tas som reklam när jag hämtade det från BT egna sida?!)

Göteborg
    Datum: 2005-02-20 (nu på söndag)
    Plats: Salong it, Kyrkogatan 31
    Tid: 12.00-16.00
    Kostnad: Fri entré
    Beskrivning: Kom och inspireras bland brudbuketter, tärnbuketter och corsage.
    Dessa samsas med inbjudningskort och menyer, håruppsättningar och make up, tårtor, fotografier, skor, smycken, underkläder och annat härligt, som har bröllop som tema. Vi samlar våra bröllopsvänner som vi trivs med, precis som vanligt!
    En personlig utställning inför en unik dag!

Vad säger ni om att börja en BT-träff där?

• Anna gbg

Solkatt: Vad tyckte du om mässan igår? Det var så mycket folk så vi kom liksom inte fram till dem som vi velat prata med. Försökte att undvika väggen med alla uuuunderbara inbjudningskort :) Men det var kul att kolla ändå.

Vi vill också gå på nästa danskurs. Är det helt bestämt att det ska bli en till?

• Anna gbg

CA: Ursnygga inbjudningar ;) Men jag har förlikat mig med mina nu. Jag kan inte byta nu när alla utom 5 st är färdiga. Men vist är det kul att sitta och göra olika varianter....

Blir det Vallgatan eller Fröken Olsson ikväll?

• Anna gbg

Hej tjejer!
    Tack för senast ni som var där.

Var på mässan idag. Det var inte så stort och mycket som jag trodde det skulle vara. Men det var helt ok. Inte så mycket folk så man kunde se och prata med alla man ville utan att trängas. Fick också se en frisyr under modevisningen som jag gillade!

• Anna gbg

martins pingla:
    Hur gick det? Hur gick det? Hur gick det? Hur gick det? Hur gick det? Hur gick det?
    Håller tummarna för dig. Klänningen var verkligen urtjusig!!

• Anna gbg

martins pingla:
    GRATTIS!! Håller med din tärna - det är DIN klänning!!

Jag fick rysningar när jag läste vad du skrev.Mådde nästan lite illa när det första jag såg var "KLÄNNINGEN BLEV SÅLD I LÖRDAGS" men blev glad igen när det fick ett lyckligt slut! Visst blir man lycklig när man träffar så härliga människor som mannen i affären. Jag tror att han kunde ta vilka andra tjuriga kunder som helst den dagen - efter han fått din kram :)

Malisen:
    Kul att höra av dig igen. Jag vill också träffas snart. Men kan vi komma överrens om en dag och en tid? Det är många bud nu...

• Anna gbg

Nästa helg passar mig också!

• Anna gbg

Solkatt: var hittde du din korsett? (Finns det en hemsida eller så?)

• Anna gbg

Froggy: Lova ta med alla resekataloger till nästa träff!!! Vill se alla härliga bilder och få inspiration :)
    Perfekt att få åka dagen efter!

Vi är jättesugna på Zanzibar men vi har inte börjat kolla ännu. Sen tjatar jag ju alltid om attt jag vill tillbaka till Australien :)

Svar på tråden bt träff Göteborg 2