bt träff Göteborg 2
Ett förslag var nu på söndag på Rumpan Bar.
Jag startar en lista så får vi se vilka som kan - annars får vi hitta en annan tid.
Söndag 13/3 kl 18.00 Rumpan Bar
Anna gbg
Ett förslag var nu på söndag på Rumpan Bar.
Jag startar en lista så får vi se vilka som kan - annars får vi hitta en annan tid.
Söndag 13/3 kl 18.00 Rumpan Bar
Anna gbg
Hej tjejer!
Återigen en mycket trevlig träff!
Jag har hittat en länk till den säljare som jag köpte min korsett av:
search.ebay.com/_Intimates_W0QQcatrefZC12QQfrppZ25QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ11514QQsassZfashion4her
Den finns garanterat hos fler säljare på ebay (kolla under Women's Clothing > Intimates > Corsets, Bustiers). Orkade inte kolla igenom alla sidor som fanns - men är man tillräckligt sugen så :)
Hej tjejer!
Det var en sak jag glömde fråga på träffen. Jag vänder mig naturligtvis till er som inte var med på träffen också!
Jag var på Tupperware-party för någon vecka sedan och lovade vid ett svagt ögonblick att försöka ordna en demonstration själv. Är det några av mina blivade brud-vänner som är sugna på lite plast :) Vi kunde ju ha en kombinerad Bt-träff och party hemma hos mig.
Är någon sugen så kom gärna med datumförslag....
Ha det
Miks:
Var ska vara på din praktik?
Det går över förväntan på jobbet. Hoppas det håller i sig peppar peppar...
Jag måste erkänna att jag inte är särskilt förtjust i plast-partyn själv. Men jag lovade höra mig för...
Jag kan ta med mig korsetten. Har vi bestäm något datum för nästa gång?
Jag är ledig hela påsken så jag vill gärna träffas. Masse jobbar så jag kan behöva någon att leka med :)
Hej Tjejer!
Hur går det med nästa träff? Jag kan nu på fredag och lördag. Jag är så sugen på att höra mer om alla reseplaner! Det är en bit som jag och m2b inte har börjat på ett enda dugg...
Jag har anmält oss till nästa danskurs nu. Hoppas bara vi kan vara med den här gången.
Ska åka hem till mina kära päron i helgen så söndag är ingen bra dag för mig...
FROGGY:
Åh så spännande - jag får gåshud....
Bara två veckor kvar (känns inte som en evighet eller hur ;o) )
Känner igen det där med mardrömmarna. Jag blev mer och mer nojjig ju närmare delivery-datumet det kom.
Jag kan nog på måndag - men vart?
Ha en bra dag!
Ändrade planer för min del. Idag är det kört för mig men torsdag tror jag fortfarande går...
Ska vi säga någonstans i Linné igen eller?
Måndag 4/4 kl 18:00
Miks
Brud_2005
Torsdag 7/4 kl 18.00
Miks
Patsa
Anna gbg
Jo vi ska börja valsa imorgon!! Det ska bli helt klart spännande!
Ang. Linné - vi var på ett trevligt café första gången vi träffades. Någon som minns vart vi var? Annars är Karlssons väldigt trevligt...
Hej tjejer!
Härligt med ringen! Blir lika nyfiken som alla andra. Hoppas att ha tid att gå på fredag och beställa min...
Till er som ska valsa ikväll - jag och Masse kan bli lite sena. Kan inte ni säga att vi är på väg om de undrar? Masse jobbar i Bäckebol den här veckan och slutar inte förrän 18.
PS: var det 550:-/pers. det kostade den här gången?