• Timråbrud

    BT-träff för er i Y-länet!!!

    Hej alla blivande fruar!!

    Unga som gamla..

    Har ni lust att vara med att ordna en BT-träff?

    Skulle vara kul att ta en fika ihop och bolla ideér och prata klänningar och håruppsättningar..

    Nån som är med?

  • Svar på tråden BT-träff för er i Y-länet!!!
  • fruSolli

    ohhh vad jag längtar till att träffa er! =)

    siter och funderar på nåt spektakulärt att ta på mig så ni hittar mig, men jag får nog leta upp er istället *fniss*

    tinells kan vi ju också fika på dom har underbara bullar ju och varm choklad *drägglar*

    ohh jag är där klockan ett vid gubben!

  • Nikita14

    Har bara varit på fiket inne i Världshuset...Men det där med varm choklad fick mig att börja dregla oxå....

    Jag är oxå kl 13 vid gubben, ska bli jätteskoj det här...

  • be or not be

    Kommer "tyvärr" inte att följa med er i morgon. Han därhemma även kallad min blivande man vill följa med & det är bara kul att han är engagerad, våra 2 bustroll kommer även dom att få följa med kanske inte lika kul men det får gå. Hoppas vi får det trevligt allihopa & att det är en givande & trevlig tillställning.

  • 27Augusti2005

    Hej!

    Måste tyvärr lämna återbud inför träffen imorrn. Mormor som skulle vara barnvakt har ramlat och slagit axeln ur led... Och två barn tar jag inte gärna med mig, så tyvärr blir vi hemma imorrn... Men hoppas ni andra tjejer får det toppen!

  • Nikita14

    Nu är dagen D här... Ses kl 13

    be or not be, 27Augusti2005

    Trist att ni inte kan komma...Men det går säkert flera tåg...

  • Nikita14

    Hejsan tjejer....Tack för en rolig eftermiddag... Det får vi göra om snart igen...

  • Timråbrud

    Tack själv!! Det var jättetrevligt!!

  • Norrlandsbruden

    Jag tyckte det var jätte roligt att träffa er, synd bara att jag var tvungen att gå innan fikat. Hoppas ni hade trevligt.

  • Cybermamman

    Mmmm, gott med fika för en som levt på pulverdiet en vecka...det kan jag leva på ett tag... Kronan kommer åter att få pryda min datorskärm på jobbet som vanligt men det tyckte att det var väldigt märkvärdigt att få visa upp sig i Sundsvall. Tack för en trevlig eftermiddag tjejer

  • 27Augusti2005

    Måste bara fråga vad ni tyckte om mässan... Nu när man inte kunde gå själv. Men ni ska väl träffas fler gånger?

  • Cybermamman

    27Augusti2005; du behöver inte vara särskilt ledsen, bortsett från att du missade oss förstås!

  • Nikita14

    Det fann några saker att titta på...men ingwet du saknar iallafall...Men et kommer vi nog att göra...Det var kul...

  • be or not be

    roligt att titta runt lite & få lite mer uppslag men visningen som sådan var inte särskilt bra. Vissa av modellerna såg ut som dom sålt smöret & tappat pengarna. Tänkte nog inte på att vi som kikade ser nog det här som typ en av dom viktigaste dagarna i våra kvinnliga liv. *ler*. En annan nackdel dock vaar ju att nu blir man ju ännu mer rastlös, vill inte vänta längre.

  • fruSolli

    mässan var dålig inte mycket bättre än den i sundsval för ett år sedan. kändes som en amatör gjort den!!!!

    var på bröllopsmässan på grand hotell i stockholmden va mojloner gånger bättre! agneta sjädig som prsenterade på brudkläningsvisningen hade vett att prata mellan omgångarna när muskien var avslagen hon i sundvsall försökte överösta musiken. de hade så litet att visa att samma moddeler var på scenen i flera min, dessutom visade de kaphalls sommarmode för barn O_o ...... är det bara jag eller har det inte med bröllop att göra!!!!

    det var dåligt på flera pugnter, och de hade inte förbättrat sig från förra året!

    det var tjejerna härifrån som gjorde det värt att gå! ;)

  • Cybermamman

    Jaadu frökenEmeli, nog hade jag förväntat mig lite mer det måste jag erkänna men man får vara glad för det lilla. Desto roligare var det att träffas...ska bli spännande att följa din planering framöver. Jag är ju snart klar med mitt...jag har ju i princip allting klart..eller - nej just det..i princip ingenting klart och sju veckor kvar var det..oooppss

Svar på tråden BT-träff för er i Y-länet!!!