• Timråbrud

BT-träff för er i Y-länet!!!

Hej alla blivande fruar!!

Unga som gamla..

Har ni lust att vara med att ordna en BT-träff?

Skulle vara kul att ta en fika ihop och bolla ideér och prata klänningar och håruppsättningar..

Nån som är med?

• Svar på tråden BT-träff för er i Y-länet!!!
  • Cybermamman

ztar: Nej det blir bara en dag, vi har ju så långt att åka

• 27Augusti2005

Låter toppen med träff på mässan! Räkna med mig i så fall... Jo, ett undantag förstås! Kan inte om man inte får ta med bebisar... Sambon jobbar och kan inte gärna lämna i 2-månaders ensam hemma.

• Cybermamman

27Augusti2005: Om man inte får eller vill ta med bebisen på mässan så kan man ju vara med om några går och fikar efteråt någonstans.

• Timråbrud

Jag har ju också en stor bebis hemma (16 mån), men jag tror att hon ska vara hemma, hon kan ju inte sitta still ju!! Men klart att du kan ta med dig din lilla!!

• Cybermamman

Någon fler brud som vill träffas? *puff*

• be or not be

Som det ser ut nu är jag med. Än så länge inga andra måsten.Hár 2 tjejer här hemma 1 & snart 6 år.Den lilla är ju lugn men den stora vill så gärna följa med, vill titta på en prinsessklänning, det är en riktig tjej/tjej. Har väl även blivit smittad av sin mor som så gärna vill ha drömbröllopet *ler*. Tror dock att båda får vara hemma, det blir lugnast så. Måste ju någon gång vara för sig själv oxå, lätt att man glömmer bort sog själv när man blvit mamma.

• Cybermamman

Inte så långt kvar till Bröllopsmässan i Sundsvall den 26/2. Är det någon som sett annons?

• Timråbrud

Dessa har nu anmält sig för BT träffen den 26 feb (på bröllopsmässan).

Timråbrud (jag)
    Cybermamman
    be or not be
    27augusti2005
    Nikita14
    frökenEmelie

Vilken tid passar er?

Jag kan vara inne till kl 13, då jag jobbar till kl 12, men ni kan ju gärna träffas tidigare och att jag möter upp er.

• Cybermamman

Som det ser ut nu är jag är rätt anpassningsbar. Finns det annonsering om tider? Plats? Biljetter?

Svar på tråden BT-träff för er i Y-länet!!!