• Timråbrud

BT-träff för er i Y-länet!!!

Hej alla blivande fruar!!

Unga som gamla..

Har ni lust att vara med att ordna en BT-träff?

Skulle vara kul att ta en fika ihop och bolla ideér och prata klänningar och håruppsättningar..

Nån som är med?

• Svar på tråden BT-träff för er i Y-länet!!!
  • Cybermamman

Vad bra Nikita14! En liten fråga bara. Hade du beställt klänning från Lavendar, jag kommer inte riktigt ihåg. Hur lång tid tog det från det du beställde tills du fick hem den?

• Nikita14

Jag har beställt men var tvungen att senarelägga den, så jag betalar den imorron...Sen kommer det att ta ca 3-4 veckor innan jag har den här...

• Sajberbob

Nikita 14!!

Hej! Jag är ny här men har läst i ett tidigare inlägg om att ni ska ha er fest i Rasåsgården! Vi ska också gifta oss i Selångers Kyrka i sommar och söker lämplig festlokal. Vart hittar jag telefonnummer dit? Jättetacksam för svar!!

• Nikita14

Såg annons i ST idag, "Fest och Bröllopsmässa på Stadshotellet" Sundsvall den 26/2 men det stod ingen tid...

Sajberbob

Förmodar att det var dig jag svarade inne på hotmailen...

• Timråbrud

Nikita!!

Var det Stadshotellet, det stod inte Stadshuset då?

Gabriella

• Nikita14

Sorry det var stadshuset...

• Rosenbrud

Hej Sajberbob,

Nävsta skola kan jag rekommendera. Den ligger i gångavstånd från Selångers kyrka.
    Lokalen är jätte fin. Ring till Selångers församling så har de numret. Kostnad 2000kr från fredag tom söndag.

Alla ni andra hur har ni gjort med fotograf?

• Norrlandsbruden

Okej nu har jag bestämt mej. Jag vill också gå på mässan. Om de på jobbet kommer på mej så skitsamma då behöver jag ju i allafall inte ljuga för dem något mer.

Ska kolla upp tider till mässan i morgon. Såg brochyren om mässan idag men kunde inte bläddra i den själv tyvärr.

• Cybermamman

Bra Norrlandsbruden, det vore väl synd att missa mässan. Var ligger Stadshuset någonstans?

• Nikita14

Rosenbrud

Den lokalen är uthyrd sen 1 år tillbaka, jag har försökt att få den sen i nov... =(

Cybermamman

Den ligger mitt i Centrum vid torget eller mittemot 1891 kan man oxå säga...

Norrlandsbruden

Kul att du gör det....Förresten ang den andra tråden om presenter, så var det från mig den versen kom...Och vi har använt den...Inte hört ngt negativt om den iallafall...

Svar på tråden BT-träff för er i Y-länet!!!