Jag var hos läkaren för inte så jättelänge sedan och tog en massa prover "tyvärr" så såg det väldigt bra ut allting trots mitt sätt att leva.
Ja onyttigheter är nog mest en vana hos mig. Så fort det blir lite motigt, och det blir det lätt för jag är så himla lat, så sätter suget igång. Det kan tex vara så att jag bestämt mig i att äta bra och gör det frukost, mellanmål och lunch. Sen är det något "jobbigt" som händer, t ex mycket att plugga i skolan eller så och då tycker jag genast synd om mig själv och letar reda på eller köper en massa onyttigheter.
Ibland tvingar jag mig till att äta en frukt istället eller en grov smörgås med skinka eller nåt på, men suget finns kvar ändå. Det slutar med att jag ätit frukt, bröd, yoghurt, grönsaker, nötter och så är jag fortfarnde sugen och äter något onyttigt i alla fall.
Egentligen är det ju så himla enkelt. Men ändå så svåååårt. Jag vet inte hur många gånger jag tänker att det här är ju inte så himla svårt, sen sätter suget in och då kan jag inte längre styra min kropp.