• cricri

Till alla med sömnproblem!

Cybermamman, jag är inte här så ofta. Jag har alltid tyckt om bröllopsfester och tyckte det var grund nog att få vara med, he he.;)

• cricri

Men jag tolkar det som att det är du som kommer att gifta dig snart, eller?

• cricri

Ehhh...alltså jag kommer inte igåg något speciellt förutom att man ska vara lite någa med simboliken och försöka följa vad de gamla tyckte (typ, inga perlor och sånt). Detta för att såna så kallade vidskepelse är egentlingen våra förfäders visdom som har överförts muntligt. I alla fall saker som naturligtvis inte är så farliga som giftpilar! (Och inte så fasta heller). Någon frågade i en annan tråd vad hon skulle önska sig och jag svarade några saker som jag tyckte var inte bra att få som present (knivor, saxar och klockor) särkilt till bröllopet. Som sagt, det skadar inte.

• cricri

Eliisa, naturligtvis att det är lika fel att det pekar mot någon annan. Jag missuppfattade vad du menade. Lugna dig. Däremot säger du mycket tydligt att jag verkar tycka att det är bara sovrummet som gäller. Det är du som inte får ihop det rätt, du ser inte ens vad du har skrivit.

Du sa ytterligare att min åsikt var löjlig, nu fick du resonemangen bakom den. Det var mycket tydligt att du inte ville ändra din förlöjligande åsikt men sckrick inte bara för att du har fått ett svar nu!. Gå informera dig lite mer åtminstone innan du kommer hit att förolämpa andra. Jag baserar mig på vad jag har läst och det du säger om feng shui stämmer, men tydligt kan du inte ens inse att jag är inte mot det du säger förstå om feng shui. Du gör dig lite löjlig skulle jag säga.

• cricri

Symboliken behöver inte vara feng shui, men jag har förstått att feng shui använder sig av symboliken i många fall.
    Pärlorna, sa man inte att de betydde tårarna då?
    Godis? När ger man godis till paret? Eller vad pratar du om?

• cricri

Jag men försöka inte med pedanteri nu. Om det var du som sa det, ok. Det händer att man inte hinner minnas rätt, särkilt om sidan ändrar sig som F#%&! Så, då kan du läsa svaret, du har inte missat något. Åsikter får jag acceptera. Förolämpade däremot inte. Och du förstår inte att DU INTE BEHÖVER HÅLLA MED om min resonemang, men som sagt rådet angår inte ens dig, alltså, herreguuuud.

• cricri

Cybermamman, jag håller med med ditt resonemang...undrade bara om jag hade missat nån tradition med godis;)

• cricri

Förresten, bara för att Feng shui-tolkande som man får kommer från Asien, betyder det inte att det tillämpas där av alla, eller ens på rätt sätt, herregud. Nu vill man få mig att se ut som att jag påstår vilka delar av världen har gott under, hur och varför. Kan ni som är efter sånt bara försvinna? Jag har ingen lust och har aldrig haft lust att diskutera när ni redan har så mycket fördomar. JAR HAR INTE GETT NÅGOT RÅD TILL ER CYNISKA MÄNNISKOR. Detta inlägg är till för att hjälpa dem som vill!!!!!!!

• cricri

Jag fattar, Cybermamman, he he.

"Monn", ser nu att du inte ens har deltagit förut så visst var det Eliisa som sa det du pstådd ha uttalat själv, kan man inte se att det faktiskt går att kolla sånt?? Eller var det du Eliisa fast med en annan identität? Och varför påstar du att någån annat har sagt det man kan läsa i din inlägg? Oj, oj, oj. Och nu är du här igen och fattar inte att du inte längre är pålittligt! (för att inte säga inte heller intressant).

• cricri

"men det verkar inte som om du har några"
    Visst har jag dem, men du blev så otroligt ledsen när du fick höra bara resonemangen, så lesen att du till och med bytte identitet, verkar som, "Monn". Sluta repetar dig själv, jag blir trött på att du har en sån ovilja att ens tänka på vad än jag svarar!

• cricri

Oj, var inte mening att repetera in raderna jag redan hade skrivit! Datorn tappade kopplingen och jag trodde att jag hade sparat den lilla delen som jag hade börjat med, men det har varit en annan. Oh well.

Svar på tråden Till alla med sömnproblem!