Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Emelud, du är jättevälkommen till oss oxå! The more the merrier heter det visst! :D
Emelud, du är jättevälkommen till oss oxå! The more the merrier heter det visst! :D
Hallo girlies! ungefär hur lång tid tar det att få besked från skatteverket ang hindersprövning o namnbyte? Nån som vet?? :)
Beror på om älsklingens namnbyte går igenom eller ej! :D Han har ansökt om att få sin mammas flicknamn, o får han det så tar jag det när vi gifter oss. Annars behåller jag mitt efternamn o tar hans nuvarande som mellannamn... Rörigt? ;)
WOW Lucy, den var jättefin!!!
Igår var jag o mamma o handlade tyg till klänningen! 10m Thaisiden.... -mmmmumma- :)
Åsså fick jag jättesöta underkläder oxå. Tack snälla mamma! :D
Emelud, nja, om det var med glädje vette sjutton va klart! :D ;)
Emelud, låter mysigt! :)
Emelud, stygga stygga flicka! ;) :D
Noiva, vi är kanske fler som tänkt så! :D ;)
hehe, alla gånger Emelud! ;)
Bride2B, nyfiken: Varför _inte_ en kvinnlig präst?
Bride2B, okaj. Var bara nyfiken! ;)
:)
Vi skickade våra för några veckor sen. Än har ingen tackat ja... Eller okej, brorsan med sambo och min tärna, men jag tycker inte att det räknas! :D
Bride2B, jodå det betvivlar jag inte! ;) Men det är bara sååå surt eftersom jättemånga har tackat för inbjudan, men de har liksom inte tackat ja! :(
Fru Larsson, jättesöta inbjudningskort! O jag misstänker att ni inte kommer ha ett jättebröllop... :D
Fru Larsson, det var precis det jag syftade till! :D
Ringen var jättefin! Men sen är jag sån att jag gillar det lite "udda" oxå. Jag ska tex ha rubiner i min... Verkar ju som det vanligaste är diamanter och personligen tycker jag det är lite tråkigt, eftersom "alla" har det...
weee! Hindersprövan kom idag, vi FÅR gifta oss! :D ;)
Emelud, härligt! Morsan har precis börjat sy min... :)
Emelud, det kan man ju inte säga annat! ;)
Bride2B, usch vad trist med klänningarna! Hoppas det löser sig!