Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Bride2B :D :D
Lucy, men det är väldans gulligt av din mamma att ha gjort en hemsida åt er iaf! :)
Bride2B :D :D
Lucy, men det är väldans gulligt av din mamma att ha gjort en hemsida åt er iaf! :)
Alec har ÄNTLIGEN börjat bli involverad i grejerna! När nästan det mesta är gjort ska väl tilläggas...:D Men men. Jag o mamma har klarat oss fint ändå! ;)
Mischa, jag antar att du har rätt. Tyvärr! :D
Mischa, menar du en sån där "secret box"? Hade gärna gjort en sån om det bara inte kostat så mycket pengar.. :(
Håller som bäst på med inbjudningarna nu! Ska skicka dem om ett par veckor! -pirrigt pirrigt-
Sen ska vi snacka med cateringen, förhoppningsvis nästa helg. Mamma o jag ska köpa tyg ev i nästa vecka.. O snart börjar hon med min klänning!! :D
Lång, rak, ganska enkel med låååååånga trumpetärmar ála Galadriel! ;) Åså ska ärmarna antagligen "fodras" med samma roströda tyg som min tärna har i sin klänning, men det är inte riktigt bestämt än... :D
Mischa, jupps - mammas gamla låååånga slöja... (hm, börjar fundera på om jag har komplex för min längd, mycket låååånga saker här! :D)
Fru Larsson, tack! :)
I inbjudan skriver vi plats, datum, tid, klädsel och osa. Sen skickar vi med ett infoblad med bl a boendeförslag, namn o nummer till toastis och skriver att mina föräldrar (värdparet) kan svara ¨på alla tänkbara frågor... Dvs, vill gästen veta nåt om önskelista så får de fråga. Typ. :D
Men usch Lucy, vad otäckt! Hoppas det löser sig!!
oooh! Vi bidde klara med inbjudningskorten igår!! De blev så fiiiiina! -glad- :D