Inlägg från: Bride2B.. |Visa alla inlägg
  • Bride2B..

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

haha jag åkte 55 mil för att hitta MIN klänning. När jag kom fram så var den slut så jag åkte hela vägen med hopp i onödan :( jag fick beställa den ändå och hoppas på det bästa, att den var lika snygg som på bilden och att den skulle se bra ut på mig, och jag ångrar inte att jag gjorde det. Den har legat hemma ett tag nu och jag bara längtar tills dagen D :D

3000 kr för hår och naglar är svin mycket :( vart var det du bodde? här i Göteborg finns det MYCKET bättre priser!

• Bride2B..

:D vad kul att du tycker det :D
    *jätteglad verkligen* jag vill helst inget säga hur mycket jag fick betala för den, men det var inte så billigt :)

• Bride2B..

maroon, vinrött och champagne eller vitt :) sedan tycker jag att det inte är något fel alls på en brudbukett med orange och rött i... samt d gröna är inte helt fel heller.. vi har vitt, ljusrosa, någon form av grönt/grått och mocha/Cafe färger på vårt tema... Jag tog det i samband med klänningvalet. Det grön/gråa kommer jag göra strutar av som gästerna skall få vid kyrkan så de kan slänga ris, blommor o dyl när vi kommer ut :)
    jag tror det blir bra vilket som, bara du själv trivs med det :)

• Bride2B..

jag har tänkt på det, jag vill ha ris, rosenblad och lite glitter/konfetti i varje "strut" :)

• Bride2B..

Fru Larsson, jo kanske det. Jag har inte tänk på det så mycket än.. jag tar en sak i taget och just nu är det inbjudningarna som måste ha all koncentration :)

ottis, kul att se YTTLIGARE änn som skall gifta sig den 3:e september

• Bride2B..

haha yttligare en 3:e september.. vi kanske ska starta en 3:e september tråd :D

• Bride2B..

åh vad kul :) tycker ni vi ska starta en egen 3:e september tråd eller?

• Bride2B..

hihi, busig du e Titrania ;)

• Bride2B..

kul att det finns blandade datum här :) så man kan önska varandra lycka till och sedan visa "resultatet" (bilderna) :)

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)