Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Vi, som många andra på tråden, skall också fotografera oss innan vigseln då allt är "fräscht". Vi har fototid 13.30 (men skall infinna oss där senast 13.15) och vi vigs klockan 15.30 :) Jag tror att vigsel runt den tiden är ganska vanlig.
Jag är lite osäker på när jag skall skicka inbjudningarna. Jag har ju gjort klart de i förregår *finally* och nu vill jag ju skicka ut de men jag tycker fortfarande att det är lite för tidigt! Mamma fick sin igår och mormor fick sin, sedan har jag varken delat ut nått eller skickat några fler. När tycker ni det är lämpligast att skicka ut de? Vigseldatum: 3:e september senaste OSA har vi satt på 1:a Juli... Jag tänkte i mitten av maj någon gång men jag är så otålig :D
Speciellt nu när jag och min brudtärna var på sminkkurs (make up stores).
Min Brudmakeup blev hur fin som helst och mycket bättre än förväntat. Eftersom jag då har ojämnheter och lite rött på ansiktet så rekomenderade hon produkter som skulle vara väldigt bra. Dessa prioriterade jag att köpa innan sminket för att få bort alla acne och det röda så jag är hur nöjd som helst. Synd att jag inte har någon kamera så jag kan ta bilder för jag vill verkligen visa hur FINT det blev :D