Inlägg från: Fru Larsson |Visa alla inlägg
  • Fru Larsson

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Nu ligger budet på ringen högre, vi får väl se om jag bjuder igen, de har fler fina ringar i sin butik så kanske jag har lite is i magen och väntar lite! Men det var rätt kul att hålla på, spännande!

Lucyinthesky: Wow! Sånt tycker jag är häftigt, skulle jättegärna också göra så om jag fick den chansen!

• Fru Larsson

Köpte inte ringen men här är den ändå:
    stores.ebay.co.uk/DESIGNER-DIAMOND-JEWELLERY_W0QQssPageNameZl2QQtZkm
    Jag försöker lugna mig lite, men kollar titt som tätt på deras hemsida, det kommer nytt rätt ofta har jag märkt och samma objekt kan komma flera gånger i samma storlek!

Bride2B, jag har också migrän ibland (inte ofta men ca 1 g per halvår). Det är HEMSKT, skönt att du mår bättre! Titrania, hoppas du inte blir sjuk!

• Fru Larsson

Jag håller på gå i bitar, budar på en annan ring nu, tiden går ut om 13 minuter och jag ska snart lägga in mitt sista bud. Pirr pirr......

• Fru Larsson

Åh nej.... Fyra sekunder innan det tog slut så bjöd någon över. Har stort adrenalinpåslag just nu och kommer nog inte kunna sova inatt.... Skit....

• Fru Larsson

Ja, man blir så otroligt uppstressad, var helt speedad hela natten. Men nu finns två ringar jag är intresserad av och det är ju långt till september......

Har ni andra köpt ring? Ska er M2B också ha ring? Min ska nog bara gravera ett till datum i förlovningsringen!

• Fru Larsson

Oj! Jag köpte en ring på ebay igår. Vitt guld med stenar runt hela. Pris: 2700:- inkl skatter och frakt. Ska bli intressant att värdera den när den kommer. Min sambo är rätt ointresserad av smycken och nöjer sig med förlovningsringen. Jag tycker dock att vi ska göra hans (och ev min) "fetare" (vi förlovade oss som unga och fattiga för 15 år sedan så det är verkligen en tunn ring)

• Fru Larsson

Förresten så här ser ringen ut:
    cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&item=4976960765

Inte alls vad jag tänkt mig från början men jag blev alldeles vild när jag budade igår! Är den fin (ärliga svar)? Det var ett ganska ogenomtänkt köp men jag tycker ringen är snygg.....

• Fru Larsson

Tack Titrania! Det gick så fort där ett tag så jag fattade inte riktigt vad som hände (när jag budade alltså). Adrenalinkick!

Undrar hur man graverar på en sån ring, det är ju hål hela vägen under.....

• Fru Larsson

Muminlina, jag blev verkligen det, galen alltså! Var helt uppspeedad och hade hjärtklappning hela kvällen medan jag väntade på att slänga in mitt bud! Man betalar via någonting som kallas paypal med sitt kreditkort. Jag är lite skraj att lägga ut mitt kortnr så men det ska tydligen vara säkert. Jag ska göra min betalning ikväll, det verkar ganska enkelt!

• Fru Larsson

Muminlina, frakten kostar 8 pund. Något som jag höll på att missa är att det även tillkommer moms så 17,5% får man lägga på summan! Glöm inte att kolla så det är rätt storlek också (går ju att justera, men ändå). En bra översättningstabell finns på www.onlineconversion.com/ring_size.htm

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)