• marfa

Ny träff i Linköping

Hej alla Linköpingsbrudar!

Nu är det dags att se över kalendern igen och bestämma ett nytt datum för en träff.

Mina förslag är:
    19/3, 20/3
    2/4, 3/4
    7/5, 8/5
    eller kanske annandag påsk (28/3) vet ej hur jag jobbar och om jag är i Lkpg, eller om ni andra kanske inte heller är hemma då :)
    Är tyvärr ganska fullt i kalendern. Men någon av helgerna kanske passar oss alla.

Ha det toppen
    Marfa

• Svar på tråden Ny träff i Linköping
  • marpea

Hej!

Tack marfa för tipset om denna tråd!

Är det ok som nybörjare att hänga på om det blir en träff 3/4? Det verkar som en jättebra idé! // Mia

• marfa

marpea
    Det kan ju inte bli bättre för dig än att komma och träffa oss andra och bara suga åt dig ideér. Jag hoppas verkligen att du kommer.
    Det verkar som om vi ska ta det den 3/4. Sandella vill inte träffas för tidigt och Lottis måste gå vid 17,30 (?)
    Ska vi försöka ta det så att ni båda kan komma?

Ska bli så kul att se er igen.
    Na föreslog att vi skulle ta det hemma hos henne. Blir det bra? Eller hade ni katter som Calice är allergisk mot?
    Annars får det som vanligt bli Linds. Fast det verkar som om vi kan bli rätt många, så det kanske är smart att vara hos någon.
    Mina föräldra har tyvärr två katter, så där kan vi inte vara.

Jaja det brukar ju lösa sig.

Ha det bra,
    kram
    Marfa

• na76

Hej

Ska bara kolla med min sambo att det är ok att vara här, borde inte vara något problem. Vi har inga katter, min kille är också allergisk. Det enda vi har är lite dammråttor, hoppas ni står ut för jag kan inte lova att det är nystädat.

• marpea

na76

Du har väl hört ordspråket

"lite damm i hörnen tyder på att någon har gjort något roligare".............

// Mia

• sandella

eller:

"hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete"

/Sandella

• delphi

Hej tjejer! nu har jag även hittat till denna tråd. Jag kommer gärna söndag den 3/4. Vet dock inte var Na bor då min lilla bok med anteckningar är ute och flyger..
    / L

• sandella

Puffar lite för vår träff - det är ju nästa helg som vi bestämt ser verkligen fram emot det!

Na76: är vi hembjudna till Dig eller är Din sambo (som är min arbetskamrat) "i vägen"

Annars brukar det ju gå bra på Linds också - eller finns det andra bra söndagsöppna fik?
    Är det någon som vill följa med men som inte kan vilken tid som helst? Själv kan jag vara väldigt flexibel men hoppas att vi inte väljer ett alltför tidigt klockslag, typ innan 1100 eller 1200. (Jag ska ju vinka av mina svärföräldrar på morgonen men de brukar vara alldeles för morgonpigga )

/Sandella

• brud i sina bästa år

Hej

Jag vill gärna komma, men tror det passar bäst ca: 13-14. Jag vet inte heller var na 76 bor om det är där vi ska träffas...
    Städningen bryr jag mig garanterat inte om! Kul att träffas och få lite nya ideér bara.

Glad påsk på er!

• na76

Hej

Jo ni är välkomna hem till mig. Funderar på om vi skulle göra som hos Lottis och käka pizza. Finns en pizzeria här i närheten. Beroende på när vi träffas så får vi antingen hämta pizzorna eller ta hemleverans (efter kl tre). Jag vill inte lägga ut min adress här så bäst är nog om vi möts på något ställe här i närheten alt pizzerian om vi ändå måste hämta pizzorna själva. Vad tycker ni?

Svar på tråden Ny träff i Linköping