• marfa

Ny träff i Linköping

Hej alla Linköpingsbrudar!

Nu är det dags att se över kalendern igen och bestämma ett nytt datum för en träff.

Mina förslag är:
    19/3, 20/3
    2/4, 3/4
    7/5, 8/5
    eller kanske annandag påsk (28/3) vet ej hur jag jobbar och om jag är i Lkpg, eller om ni andra kanske inte heller är hemma då :)
    Är tyvärr ganska fullt i kalendern. Men någon av helgerna kanske passar oss alla.

Ha det toppen
    Marfa

• Svar på tråden Ny träff i Linköping
  • sandella

Ska vi bestämma att vi träffas klockan 1300?
    Jag står över pizzan och äter hemma på kvällen i stället.

/Sandella

• brud i sina bästa år

Hej

klockan 13.00 går bra för mej, gärna pizza och kaffe annars blir mitt humör inte det bästa. Bara en lite närmare beskrivning på var...

Glad påsk! See you

• Fru Calice

13 o pizza låter bra för mig. ser fram emot att få träffa er alla igen!
    kram

Calice

• marfa

Hej!
    Blir bra för mig oxå. Men vilken pizzeria pratar vi om??? :)
    Hoppas att ni har haft en skön påsk.
    Kram Marfa

• na76

Hej

Låter som om de flesta är intresserade av pizza, vi fixar kaffe/te till de som vill ha det. Pizzerian jag tänkte på var Marcus pizza. Den ligger på Bielkegatan 2b (nära övergångsstället vid bussarna vid resecentrum). Hittills är det Sandella, Marfa, Calice, Brud i sina bästa år och Delphi som är anmälda. Tror även Lottis kommer.

• marfa

Så det som gäller är:
    Söndagen den 3/4 klockan 13 utanför Marcus pizzeria?
    Vi ses!

• Lottis2

Jajemen, klart jag kommer! Vi ses på Marcus pizzeria kl 13.00.

• Tessan05

Varit lite dålig aktivitet på mig här det sista. Men... jag kommer till Marcus kl. 13 på söndag. Ses då! :)

• na76

Hej

Om ni föredrar det kan vi kanske ta hemleverans av pizzan från pizza express, risken är att den blir kall när vi går mellan Marcus pizzeria och där jag bor. Marcus levererar inte hem förräns efter klockan tre.

Calice hade du något problem med pizza express?

• Fru Calice

na76
    Precis, blev magsjuk av deras kebab. Tar vi därifrån avstår jag nog, men om det är smidigare ska ju inte lilla jag vara den som avgör för alla andra oxå!

Svar på tråden Ny träff i Linköping