• marfa

    Ny träff i Linköping

    Hej alla Linköpingsbrudar!

    Nu är det dags att se över kalendern igen och bestämma ett nytt datum för en träff.

    Mina förslag är:
    19/3, 20/3
    2/4, 3/4
    7/5, 8/5
    eller kanske annandag påsk (28/3) vet ej hur jag jobbar och om jag är i Lkpg, eller om ni andra kanske inte heller är hemma då :)
    Är tyvärr ganska fullt i kalendern. Men någon av helgerna kanske passar oss alla.

    Ha det toppen
    Marfa

  • Svar på tråden Ny träff i Linköping
  • Tessan05

    Hej! Som det ser ut nu så kan jag dessvärre inte komma imorgon :( Så, stå inte och vänta på mig. Hoppas att ni får en trevlig pratstund. /Therése

  • na76

    Hej

    Tessan05: Tråkigt att du inte kan komma. Dom som kommer hittills är Delphi, Brud i sina bästa år, Sandella, Calice, Marfa, Lottis2. Har jag glömt någon? Någon annan som vill med? Vi ses utanför Marcus pizzeria. Antingen äter vi hemma hos mig eller där för att sen gå hem till mig, beroende på vad ni känner för.

  • Fru Calice

    Låter jättebra!
    Tänkte bara kolla med er andra, om någon hinner se mitt inlägg vill säga... Ska ni ha med något speciellt? Har ju fotat mycket av mitt nyinköpta o så, men jag kanske tar med lite ändå för att visa. Några andra önskemål eller "läxor"?

  • brud i sina bästa år

    Hej calice och ni andra!

    Jag skulle tycka att det vore kul att se om någon har vigselprogram eller festprogram, börjar bli dags för det nu. Jag kan också tänka mej att ta med lite grejor om någon är intresserad? Rosa skor t.ex.? Igår hittade jag jätteläckra "pärlljus" (klot) också, ska ha 2 på serveringsbordet.

    Kan troligen inte stanna så länge imorgon, men till 15 tror jag.

    caliice förresten snyggt halsband, det har jag också funderat på, men jag har hittat ett annat nu.

    See you

  • na76

    Hej

    Calice och brud i sina bästa år: Ta gärna med er era saker (så mycket som ni orkar bära).

    Jag är jättenyfiken på vad ni alla har. Jag borde ha ett halvfärdigt festprogram i min dator. Det kan ni få titta på samt allt annat som jag har hemma. Välkomna alla.

  • delphi

    Tack tjejer för idag...

    o tack för ert stöd!

    Hoppas ni hade en fortsatt trevlig träff.
    Jag har nu pratat med farfar. Det verkar som att saker och ting är så bra det kan vara. Han har fortfarande första tjing efter valsen med min nyblivne man.. någoit han påtalade idag. Närmsta dagarna är avgörande för honom.. Nu får han all hjälp han kan få.

    KRAM Linda (lite lugnare och gladare nu)

  • sandella

    Skönt att höra Delphi jag hoppas verkligen att allt löser sig positivt för Dig de närmaste dagarna.

    Tack Na76 för att vi fick komma hem till Dig idag. Det var jättetrevligt och Ni hade så mysig lägenhet tycker jag

    Kram/ Sandella

  • brud i sina bästa år

    Så skönt att farfar mår bättre delphi, hoppas det går frammåt för varje dag nu!

    Tack na76 för att vi fick gästa ert mysiga hem, synd att jag var tvungen att gå så tidigt.

    Vi var hemma hos vår organist, kompis till min sambo, som just kommit hem från Australien. Tror att vi hittat vår utgångsmarch nu, Trumpet Tune av Henry Purcell. Organisten har dessutom tillfrågat två trumpetare ifall vi vill ha det tillsammans med orgeln, vad sägs om det? Pampigt värre!!!

  • Fru Calice

    Hejsan alla!

    Har nu mailat till er, ett 2.4 MB stort mail, så se till att ni har plats!

    Instämmer med föregående talare;

    na76 - Tack tack tack! Alltid mycket mysigare att vara hemma hos ngn än att sitta på ett café tycker jag.

    delphi - har tänkt på dig. Skönt att du uppdaterade oss lite. Hoppas verkligen att allt blir bra och att valsen blir allt du drömt om!

    Kram

    Calice

  • marfa

    Hej!
    Jag får oxå passa på att tacka för en mycket trevlig träff. Som vanligt! :)

    Delphi, jag tänker på dig och hoppas att allt går bra. Stor kram!!

    Tack Calice för mailet. Ska frossa i det straxt :)

    Kram på er alla,
    Marfa

  • na76

    Hej

    Det var roligt att ha er här på besök. Ser fram emot nästa träff.

    Delphi: Hoppas din farfar blir bättre snart.

  • Lottis2

    Tack na76 för en jättemysig träff och tack calice för festhäftet, hoppas inte det gör något om jag lånar lite bilder från det.

    delphi:
    Skönt att höra att du känner dig gladare jag hoppas verkligen att din farfar är på bättringsvägar. Jag är väldigt glad över att du ska vara solist på vårt bröllop :) Vi hörs mer om det.

    Ha det bra

  • Fru Calice

    Lottis2

    Det var ju liksom det som var hela meningen med att ni fick det! Klipp o klistra hur mycket ni vill!! Blir bara glad om man kan hjälpa/inspirera någon!

Svar på tråden Ny träff i Linköping