• Sevvan

Ta en fika i Malmö!!

Nån tjej som känner som jag, sugen på att ta en fika och prata om allt möjligt mest om bröllop såklart ;)Eller du kanske är ny i Malmö och inte känner nån?

Nu när det blir varmare väder kan man ju passa på. Vad är roligare än att fika och ha tjejsnack :)

Hör av er isåfall....

• Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!
  • Tissa

Jag bor i arlöv lite utanför malmö E det nu på tors? Får man kanske komma?

• Izunia

Ja nu pa torsdag! Alla är välkommna!! Har nagon förslag om var vi kan träffas?

• Tissa

Ja nånstans där det inte är så mkt folk som går...sist vi hade en brudträff så möttes vi utanför h&m på gallerian...lite svårt att se vem det var som stod och väntade...man brukar ju träffas där iböand när man ska ut me nån kompis och fika hehe

• Izunia

Jag bor själv i Lund, men var e bäst att fika? Ska vi träffas nagon annanstans och sen ga och fika tillsammans eller ska vi bara mötas pa nat café?

• Noiva

kan tyvärr ej torsdag men hänger på nästa träff

• martiina76

Torsdag blir kanon... Ska vi säga utanför Espresso house vid Hansa (ute på gatan alltså, INTE inne i hansa) Några pratade om kvällstid så kanske vid 18 eller 19???
    Om ni vill så kan jag ha senaste nummret av bröllops-magasinet i handen så kan alla sluta upp till mig (om någon är osäker på hur vi "nevrotiska brides to be" ser ut ;)
    Jag är inte trådstartare så hoppas inte jag trampar någon på tårna genom att ta initiativ...

• Lady Java

martiina76: Det låter bra! *ler åt idén med Bröllopsmagasinet, och tycker samtidigt att den är bra*

• Darling1

Här är en malmöbo till... Hänger ev med på torsdag, vet inte helt säkert ännu men jag meddelar här lite längre fram i veckan!

• Izunia

Utanför Espresso house later toppen. Ska vi säga 19?? Om nan tar bröllopsmagasinet tar jag bröllopsguiden sa ni känner igen mig!

Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!