• Sevvan

Ta en fika i Malmö!!

Nån tjej som känner som jag, sugen på att ta en fika och prata om allt möjligt mest om bröllop såklart ;)Eller du kanske är ny i Malmö och inte känner nån?

Nu när det blir varmare väder kan man ju passa på. Vad är roligare än att fika och ha tjejsnack :)

Hör av er isåfall....

• Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!
  • DrF

Får jag också hänga på? Det skulle vara kul att träffa andra "bridezillas"...eller är det bara jag som är helt bröllopsfixerad?

• 2BPolisfru

Det tror jag absolut inte...jag håller på att bli galen....

• Izunia

hahaha....bridezillas här ja....

• martiina76

Snälla blanda inte in ett nytt café nu när vi äntligen bestämt något...;) HANSA tar vi denna gången så kanske vi kan gå till moroten nästa...

Bridezilla så det bara rungar om det...

M.

• Lady Java

Får man komma även om man inte har hunnit bli nån bridezilla än?! Gifter mig inte förrän nästa år. Skämt åsido - det ska bli kul!

• Ehm

Jag är definitivt en bridezilla! Min sambo håller på att bli galen på mig för att jag inte kan prata om annat . Ska bli kul att träffa andra likasinnade som man kan prata av sig med. Ser fram emot detta

• Tissa

Hej på er! va kul att det blir av Hm vet inte om jag kna komma....vi ska åka och smaka på bröllopstårta kl.20.00. Men jag får se om jag hinner,kan ju stanna en liten liten stund hehe ha det gott kram

E det nån av er som är innne på familjeliv osså?

• Izunia

Det är lugnt även om du inte är bridezilla än! jag gifter ,mig inte heller förrän nästa ar och är redan en....

HANSA är det väl??

• martiina76

Japp Hansa klockan 19,00

• Izunia

goodie goodie! ska bli kul att fa ansikten pa era namn!

Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!