• Sevvan

Ta en fika i Malmö!!

Nån tjej som känner som jag, sugen på att ta en fika och prata om allt möjligt mest om bröllop såklart ;)Eller du kanske är ny i Malmö och inte känner nån?

Nu när det blir varmare väder kan man ju passa på. Vad är roligare än att fika och ha tjejsnack :)

Hör av er isåfall....

• Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!
  • 16 juli

på espresso house blir vi bara störda av andra gäster. föreslår något lugnare som t.ex. fika Moroten.

• Izunia

Vi var pa Espresso house sist vi träffades och det var helt ok! Ingen störde oss, men de stänger redan 20 tror jag, sa vi fick ga vidare.

• martiina76

Tycker det är bättre vi tar ett ställe som är öppet till 21-22 så vi slipper flytta på oss när vi har som trevligast... Lilla torg var ju mysigt när vi väl kom dit...

UTESERVERING :)
    M.

• DrF

Det var just pga öppettiderna som jag valde Espresso House på Södra Förstadsgatan och inte på Hansa, de har nämligen öppet till kl 22!
    Varför skulle vi bli störda på Espresso House, det är ju inte direkt så att vi ska sitta i brudutstyrslar även om det är en BT träff!? Så mycket tror jag inte vi sticker ut även om vi är halvt neurotiska allihop pga bröllopsfeber...på tal om det kolla in den nya dokumentärserien som börjar på tv idag kl 21 som heter just bröllopsfeber.

Jag är egentligen inte emot lilla torg men det är definitivt inget lugnt ställe och om det här vädret håller i sig är det knökfullt, därmed svårt att få plats, speciellt om vi blir några stycken, och ännu svårare att föra en konversation pga allt sorl.

Jag tycker alltså fortfarande att Espresso House blir bäst...dessutom har de så goda scones... men om ni andra tvunget vill gå någon annanstans så får jag väl ändra mig... Så hur ska vi göra?

• martiina76

Espressohouse vid viktoria? Det som dom bygde om nyss? Det blir ju kanonbra om dom har öppet till 22... Vilka kommer?
    jag kommer...
    M.

• martiina76

Jag slängde iväg ett mail om fika-planerna er som jag har lagt till i mailgruppen vi skapade efter förra träffen... Är det någon mer som vill vara med på listan så skicka ett mail till mig martiina76@hotmail.cm så uppdaterar jag

• Izunia

Jag kommer! Är det den pa gagatan till triangeln??

• Tissa

Jag vill jätte gäran med! När?? ha det gott kram /therese

ps. E det någon som e inne på familjeliv här osså?

• DrF

Ja det är på gågatan till triangeln, mitt emot victoria. Ska bli superkul! Då spikar vi tisdagen den 7e kl 19 tycker jag, eller? Nu verkar det ju som om vi blir några stycken.

Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!