Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Så ja, nu har man varit fru Strand i en vecka :)
Hela dagen var helt underbar och gick som på räls. På kvällen blev vi överraskade av en av Johans kunder som säljer fyrverkerier. Han drog igång med värsta nyårsdunder och sparade inte på krutet! Hade bara såååååå roligt! Skönt men samtidigt tomt och sorgligt att denna dagen är förbi...
Har lagt in lite bilder i galleriet :)
Kram
Ungefär hur långt efter beskedet från Skatteverket att ni är gifta fick ni papper om nytt körkort?
Gifte mig den 1/8 (helt fantastiskt, blir tårögd så fort jag tänker på det...) och fick papper från Skatteverket för ca 2 veckor sedan men har inte fått något om körkortet.
Funderar på om det kan ha något att göra med att jag bytte förnamn innan bröllopet, då kom körkortspappren innan de från Skatteverket.
/M
Jag gifte mig den 8/8 jag fick mina papper från transportstyrelsen den 20/8.
I måndags fick jag mitt nya körkort. Ring till transport styrelsen imorgon, om du inte har fått papper där ifrån imorgon med posten.
pass etc behöver man inte några papper för att ändra iaf, de kan slå det i datan..
Du är ju grym
Sök på Tessan överraskar Jocke på youtube...
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-09-06 10:03:11 följande:
Grattis alla som gifte sig 090829! :)
Helt magiskt dag!!!!!!!
Kramar!
Min dag var oxå heeeeelt underbar! Sagobröllop verkligen. Min man överaskade mig med att hans syster sjöng en sång som han skrivit texten till och som handlade om mig, oss och vår kärlek. Innan överaskade jag honom med egna löften, dagen gick som på räls med några smärre roligheter så här i efterhand, eller vad sägs om en försenad brud som springer i gamla stans gator och blir plåtad av turister i hennes färd?? :D
Självfallet i full brudskrud!!
Grattis alla sista augustibrudar!
Nu finns det lite bilder från vår stora dag i galleriet. Vi fick ett smakprov av fotografen i helgen, så kul att kolla på och minnas tillbaka....
Hubba: WOW!!!! Vilken röst du har!! Och otroligt strongt av dig att fixa att sjunga på din stora dag!
Hej alla! Nu har vi äntligen fått våra bilder från fotografen så jag har lagt in några bilder i galleriet som får ligga kvar en vecka eller så .
Nu har jag lyckats lägga upp lite bilder från vårt bröllop...
Grattis!
Vad fina ni var!
Jättefina bilder.
J D skrev 2009-09-19 10:43:09 följande:
Vi gifte oss 1 augusti och det var den bästa dagen i vårt liv!!!
Men det allra bästa är att vi nu är gifta!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!