• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Cin83

Så ja, nu har man varit fru Strand i en vecka :)
    Hela dagen var helt underbar och gick som på räls. På kvällen blev vi överraskade av en av Johans kunder som säljer fyrverkerier. Han drog igång med värsta nyårsdunder och sparade inte på krutet! Hade bara såååååå roligt! Skönt men samtidigt tomt och sorgligt att denna dagen är förbi...
    Har lagt in lite bilder i galleriet :)

Kram

• Mitt hjärta 2008
    idapluppp skrev 2009-09-05 14:17:18 följande:
    Hittade dig! Du e jättduktig! Så imponerad av att du klarade av en sån sak. Nu kan ja inte ta en enda ton rätt själv men i mina öron skulle du kunna vara profesionell sångerska
    Jag vill också lyssna Jag hade planer att sjunga för min man i kyrkan, men jag fick erkäna för mig själv att jag inte hade klarat pressen. Jag hade börjat sen hade resten av sången blivit snyftningar... hihi!
  • mns

Ungefär hur långt efter beskedet från Skatteverket att ni är gifta fick ni papper om nytt körkort?

Gifte mig den 1/8 (helt fantastiskt, blir tårögd så fort jag tänker på det...) och fick papper från Skatteverket för ca 2 veckor sedan men har inte fått något om körkortet.

Funderar på om det kan ha något att göra med att jag bytte förnamn innan bröllopet, då kom körkortspappren innan de från Skatteverket.
    /M

• MammaMiaa

Jag gifte mig den 8/8 jag fick mina papper från transportstyrelsen den 20/8.

I måndags fick jag mitt nya körkort. Ring till transport styrelsen imorgon, om du inte har fått papper där ifrån imorgon med posten.

• idapluppp
    Cin83 skrev 2009-09-05 17:03:31 följande:
    Så ja, nu har man varit fru Strand i en vecka :)Hela dagen var helt underbar och gick som på räls. På kvällen blev vi överraskade av en av Johans kunder som säljer fyrverkerier. Han drog igång med värsta nyårsdunder och sparade inte på krutet! Hade bara såååååå roligt! Skönt men samtidigt tomt och sorgligt att denna dagen är förbi...Har lagt in lite bilder i galleriet :)Kram
    Jättefina ni va Och ett stort grattis!
    Har lagt in lite fler bilder hos mig förövrigt om ni känner för å kika in
  • Augusti09

pass etc behöver man inte några papper för att ändra iaf, de kan slå det i datan..

• brud2009

Du är ju grym

Hubba skrev 2009-09-01 07:28:00 följande:
    min solosång till min man i kyrkan har blivit upplagd på youtube... hihi... känns lite konstigt... men roligt...
  • Hubba

Sök på Tessan överraskar Jocke på youtube...

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-09-06 10:03:11 följande:

Jag vill också lyssna Jag hade planer att sjunga för min man i kyrkan, men jag fick erkäna för mig själv att jag inte hade klarat pressen. Jag hade börjat sen hade resten av sången blivit snyftningar... hihi!
    Ett stort tack till er som tyckte det var bra...
  • denlillaängeln

Grattis alla som gifte sig 090829! :)
    Helt magiskt dag!!!!!!!

Kramar!

• Åsa Erika

Min dag var oxå heeeeelt underbar! Sagobröllop verkligen. Min man överaskade mig med att hans syster sjöng en sång som han skrivit texten till och som handlade om mig, oss och vår kärlek. Innan överaskade jag honom med egna löften, dagen gick som på räls med några smärre roligheter så här i efterhand, eller vad sägs om en försenad brud som springer i gamla stans gator och blir plåtad av turister i hennes färd?? :D

denlillaängeln skrev 2009-09-09 23:14:03 följande:
    Grattis alla som gifte sig 090829! :)Helt magiskt dag!!!!!!! Kramar!
  • Åsa Erika

Självfallet i full brudskrud!!

• Paljetten

Grattis alla sista augustibrudar!
    Nu finns det lite bilder från vår stora dag i galleriet. Vi fick ett smakprov av fotografen i helgen, så kul att kolla på och minnas tillbaka....

• BrideToBe09

Hubba: WOW!!!! Vilken röst du har!! Och otroligt strongt av dig att fixa att sjunga på din stora dag!

• J D

Hej alla! Nu har vi äntligen fått våra bilder från fotografen så jag har lagt in några bilder i galleriet som får ligga kvar en vecka eller så .

• Hubba

Nu har jag lyckats lägga upp lite bilder från vårt bröllop...

• Paljetten

Grattis!
    Vad fina ni var!
    Jättefina bilder.
    J D skrev 2009-09-19 10:43:09 följande:

Hej alla! Nu har vi äntligen fått våra bilder från fotografen så jag har lagt in några bilder i galleriet som får ligga kvar en vecka eller så .
    [/citat]
    Hubba skrev 2009-09-19 22:25:21 följande:
    [citat]
    Nu har jag lyckats lägga upp lite bilder från vårt bröllop...
  • RhjärtaJ

Vi gifte oss 1 augusti och det var den bästa dagen i vårt liv!!!
    Men det allra bästa är att vi nu är gifta!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!

• J D
    Paljetten skrev 2009-09-21 08:41:53 följande:
    Grattis!Vad fina ni var!Jättefina bilder.J D skrev 2009-09-19 10:43:09 följande:
    Tack snälla!
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3