• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Boomtown
    Hubba skrev 2009-08-20 21:42:16 följande:
    HURRA!!!!! Det har löst sig med barnvakt till barnen... Förskolefröken trodde att det var denna helgen det gällde... men det är det ju inte... så hon hade inga planer för nästa helg och sa att självklart tar hon barnen då... Jag blev 10 kg lättare... sicken lättnad... inte för att jag inte vill ha barnen med hela tiden men det är skönt att kunna koppla av med enbart vuxna en kväll...Har nästan gjort färdigt festhäftet men kan inte maila över det till min mamma som ska printa ut det... så antagligen får jag göra om allt igen i mammas dator... skit oxå...Bordsplaceringen är klar och snart även alla servettringar.. ska bara jobba imorgon oxå sedan är jag ledig hela veckan innan bröllopet... så skönt att enbart fokusera på den stora dagen...
    Gud va skönt att det löste sig med barnvakt!

Angående destprogrammen, kan du inte bara spara det på ett usb minne eller nåt och ta med till din mamma så du slipper göra om allt. Jag är inte världens mest tekniska person, men något borde det väl gå att göra. Skönt att du får vara ledig. Själv ska jag jobba 12 timmarspass hela helgen, måndag kväll och onsdag-torsdag natt. Så jag kommer att vara slutkörd och stressad.
  • Hubba

Hoppas att du ändå kan känna att du kan koppla av innan... jag kan koppla av lite för dig när jag ligger på massagebänken...

Ska försöka hitta mitt usb-minne och se om jag kan lyckas med det... det är ju ändå rätt så många timmar man har lagt ner på det och det känns ju inte så lockande att göra det igen...

Boomtown skrev 2009-08-20 21:46:33 följande:
    Gud va skönt att det löste sig med barnvakt!Angående destprogrammen, kan du inte bara spara det på ett usb minne eller nåt och ta med till din mamma så du slipper göra om allt. Jag är inte världens mest tekniska person, men något borde det väl gå att göra. Skönt att du får vara ledig. Själv ska jag jobba 12 timmarspass hela helgen, måndag kväll och onsdag-torsdag natt. Så jag kommer att vara slutkörd och stressad.
  • lönnsjö

Igår fick vi nycklen till vår lokal. Vi hann göra hela dukningen. Idag var jag där och la ut alla festprogrammen och fixade en barnhörna. Blev jättebra
    Just nu har vi hela köket fullt av blommor och blad. Buketterna till kyrkan är färdiga och ska leverars imorgon. Nu håller vi påmed bordsdekorationerna. De ska också sättas på plats imorgon. Sen är vi färdiga. Allt går enligt planerna...än så länge

• Boomtown
    Hubba skrev 2009-08-20 21:50:49 följande:
    Hoppas att du ändå kan känna att du kan koppla av innan... jag kan koppla av lite för dig när jag ligger på massagebänken... Ska försöka hitta mitt usb-minne och se om jag kan lyckas med det... det är ju ändå rätt så många timmar man har lagt ner på det och det känns ju inte så lockande att göra det igen...
    Haha, vad gullig du är! Sänd mig en tanke när du knådas så ska jag känna efter
    Går det inte med usb minne eller vanlig hederlig diskett så maila med en fil medskickat med festprogram då. Du ska ju inte behöva göra om allt. Då är det er tur nästa lördag då eller? Vi kör på söndagen. Lycka till!!!
  • Hubba

Känn efter på onsdag mellan halv tio och elva... hihi

Lycka till själva!!!

Boomtown skrev 2009-08-20 22:07:57 följande:
    Haha, vad gullig du är! Sänd mig en tanke när du knådas så ska jag känna efter Går det inte med usb minne eller vanlig hederlig diskett så maila med en fil medskickat med festprogram då. Du ska ju inte behöva göra om allt. Då är det er tur nästa lördag då eller? Vi kör på söndagen. Lycka till!!!
  • 090829
    Hubba skrev 2009-08-20 21:42:16 följande:
    HURRA!!!!! Det har löst sig med barnvakt till barnen... Förskolefröken trodde att det var denna helgen det gällde... men det är det ju inte... så hon hade inga planer för nästa helg och sa att självklart tar hon barnen då... Jag blev 10 kg lättare... sicken lättnad... inte för att jag inte vill ha barnen med hela tiden men det är skönt att kunna koppla av med enbart vuxna en kväll...Har nästan gjort färdigt festhäftet men kan inte maila över det till min mamma som ska printa ut det... så antagligen får jag göra om allt igen i mammas dator... skit oxå...Bordsplaceringen är klar och snart även alla servettringar.. ska bara jobba imorgon oxå sedan är jag ledig hela veckan innan bröllopet... så skönt att enbart fokusera på den stora dagen...
    Jag HURRUAR med dig, för idag löste det sig även för oss med barnvakt. *pustar ut*
    Min bästa kompis, ena tärnans mamma har erbjudit sig att sitta barnvakt :)

Jag får fortfarande inte till festprogramet så som jag vill ha det. Ingen skrivare har vi heller eller den vill inte fungerar så det måste vi fixa också. Som om det inte vore nog med det så är bordsplaceringskorten borta också. Helt spårlöst försvunna.
    Något som därimot gjort mig attans glad är att jag provade min klänning igår och den satt som gjutet =D Tänk vad några kilon kan göra. Mycket stolt över mig själv!
    I morgon gifter sig min kusin så då får jag känna på hur det kommer vara för mig nästa helg Iiiihhh =D
  • Boomtown
    Hubba skrev 2009-08-20 22:18:30 följande:
    Känn efter på onsdag mellan halv tio och elva... hihiLycka till själva!!!
    Då ska jag känna efter riktigt noga då. Undrar om dom har gå 2 betala för en

090829:
    Gött att det ordnade sig för er med barnvakt.
  • annmka

kan man dansa bröllopsvalsen till takidas curley sue?

• MammaMiaa

Grattis till alla som gifter sig idag. Njut av er dag varje sekund. Ska bli kul att se hur fina alla är.

• MilosMamma

Självklatr!!!!

annmka skrev 2009-08-22 09:44:26 följande:
    kan man dansa bröllopsvalsen till takidas curley sue?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3