• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Paljetten

Så himla fina ni var. Grattis! Jag väntar fortfarande på fotografens bilder, har bara lagt upp de som vi framkallade från engångskamerorna i galleriet.

Augusti09 skrev 2009-08-26 10:34:44 följande:
    finns bilder under galleri nu också!
  • Augusti09

tack detsamma, säg till när du får upp era bilder så man kan kolla!!

• Åsa Erika

NERVÖS NU!!!
    har massa klart och tärnan är sombortblåst.... :(

• Fru Nolsu

Äntligen ledig - trodde jag skulle irra omkring som en yr höna när jag äntligen fått tid att fixa med det sista, men är lugn och det mesta är klart!

Bara allt det roliga är kvar! Lycka till på lördag alla!

• Boomtown
    090827 skrev 2009-08-27 08:16:30 följande:
    Ja jag gifter mig idag jag.
    Lycka till!!!!
  • MilosMamma

Fi fan, jag ska aldrig mer gifta mej, vilket jobb o hur man mår sen då, vi går omkring som två asplöv här hemma. Magen är helt paj med.

• Paljetten

haha, känner igen det där, men jag lovar, du kommer att vilja gifta dig igen när det är över.... : )
    Ta det så lugnt du kan och njut av dagen, det kommer att gå fint!
    Lycka till!

MilosMamma skrev 2009-08-27 09:53:23 följande:
    Fi fan, jag ska aldrig mer gifta mej, vilket jobb o hur man mår sen då, vi går omkring som två asplöv här hemma. Magen är helt paj med.
  • MW 090829

Vart det inte bra??

• 090829
    Åh jag är inte ensam ser jag. Min mage har krachat totalt! Inge kul alls och jag hoppas det släpper innan lördag.

Nu ska svärmor komma över och passa barnen så vi kan göra klart festprogramet i lugn och ro.
    Snart är det dags =D
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3