• Waimea

Växjöbrudar - tror vi att det kommer att regna på bröllopsdagen??

Hej alla!

Jag har ju kapitalt misslyckats med att hålla mig uppdaterad på den förra tråden och såg att den stängts av..

Ska vi försöka samla oss återigen, Växjöbrudar? Det börjar trots allt dra ihop sig för ett par av oss, om jag inte minns helt fel!!

• Svar på tråden Växjöbrudar - tror vi att det kommer att regna på bröllopsdagen??
  • ottina

Gucci: Japp det är Anders Stynsberg.........
    Var han bra som giftas präst????
    Han har även tacka ja till middagen sedan......

• Gucci

ottina: Ja han var bra. Ganska lättsam och med humor. Han skojade ganska mycket med oss när vi träffade honom första gången... :) De som var med i kyrkan tyckte också att han var bra.

• ottina

Gucci: Ja det låter ju lovande.......han var enkel och lättsam när han var här hemma.

Jag trodde nog att det skulle bli någon möhippa till i helgen men inte.............Kan tänka mig att det blir vid ett tillfälle där det är lite lugnare........2 st är gravida,en har en liten som ammars och en utan.......och så ja´......kanske i morgon......*fniss*
    Tala om att man är stressad.......Har redan haft 2 st möhippor........Underbart.Att det är så kul med allt detta fast denna ovisshet är tuff...........Men jag fortsätter att vänta........*hahahahaaaa* :)

• Waimea

Gucci: Vad bra - vi ska också ha Anders.. Låter betryggande att veta att han är bra och trevlig!

Grabbarna har börjat planera svensexa för min M2B. Halleda, jag vet inte hur det kommer att sluta. Han är först ut av hela grabbgänget så jag tror att det kommer bli ordentligt livat.

Ottina: Vilka fantastiska vänner du måste ha! Jag förstår verkligen att du är lycklig!

• ottina

Waimea: Ja jag är så stolt............underbara vänner............jag njuter.:)

• miks

Hej på er!!

Här kommer en växjöbrud till..

Jag bor i göteborg sedan många år tillbaka men jag har släkt och familj kvar så det kändes så bra att gifta sig i sin barndomskyrka i öjaby! Är det någon av er som skall vigas där el har varit där på bröllop som vet hur prästen är??

Har beställt tårtan från Brokvists konditori, är det någon som vet om dom är duktiga?

//Malin

• ottina

miks: Åååå Öjaby är oxå MIN kyrka............så kul. Jag vet tyvärr inte hur prästen är där nu. Minns bara Rye. Vi ska ha en präst som heter Anders Stynsberg.....han är bra. En kul typ.
    Vi ska ha vår vigsel ute i Sansbro. Vid stranden av Helga"havet"..........Kyrkans sommarhem. Min blivande har varit gift innan så han ville inte i kyrkan men kunde tänka sig ute.........så nu blir det så nästa helg................

• Gucci

miks: Vi beställde tårtan på Broqvist - den var jättegod!

• Växjö/USA

Ang. tarta sa kan jag rekomendera Tofta Strands konditori, varan tarta var helt underbart god och fin med...

• ottina

Vi har oxå bokat vår tårta från Toftastrand...............deras vita prinsses tårta med hjortronsylt..............mums.

Svar på tråden Växjöbrudar - tror vi att det kommer att regna på bröllopsdagen??