• cmfs

18 Juni 2005

Det borjar narma sig med storm steg!

Ar dar nagon annan som ska gifta sig den 18 juni iar?

Vart ska ni gifta er? Ha festen? Ja allt annat som kan vara skoj att veta.

Vi ska sjalva gifta oss i Malmo och just nu sa ar vi i full gang med all planering. Jag haller pa att gora tarnklanningarna och jag borjar nastan kanna mig lite stressad nu. Det ar ju faktiskt inte sa lange kvar! Bara 6 veckor!!!!!!

• Svar på tråden 18 Juni 2005
  • 18 juni 2005

Jag var mer hispig för några veckor sedan. Nu börjar jag inse att man inte kan ändra så mycket, dvs lägga till fler saker på sin kravlista. Utan nu sista veckan får man utföra sådant som är planerat och hoppas att allt fixar sig... Nervositeten går säkert upp och ner från dag till dag.

• maccan

Jaha, pågar o töser, inatt är det "sista natten med gänget"!! Imorgon gäller det! Jag vill önska er alla lycka till imorgon...
    Kramar från maccan

• Marie_80

Godmorgon tjejer!
    Jag hoppas att vi alla får en underbar dag idag

/Marie

• pooh

Kan bara instämma! Idag får vi se resultatet av nära ett års planering. Känns lite konstigt- vad gör man i morgon, liksom?
    Lycka till allihopa!

• raskan

Lycka till allihopa å njuut av en underbar dag . Underbart väder fick ni på köpet hihi
    Millan

• Humminggirl

Halloj! Hur har det gått för alla? För oss gick det exceptionellt bra. Mycket lyckat tyckte både vi och gäster. Återkommer med en längre redogörelse när jag får tillgång till nät efter sommarlovet.

Kram från Hg!

• shalimar

Har redan skrivit en berättelse - "Shalimars lyckligaste dag". Allt var perfekt!!!!!

• Stockholmsbrud i Dalarna

Hg:

Bara bra!! Sitter hemma på kvällarna och skriver dagbok från vår dag, helt otroligt vad mycket man fick uppleva! Har hittills hunnit skriva fram till minglet efter vigseln... Bilder och sånt kommer när min man kommer hem från sitt tvåveckorsjobb i Dalarna och vi har tid att sätta ihop en liten hemsida.

• Jobbet

Vi är också SÅ nöjda med bröllopet. Det blev verkligen lyckat! Jag får också återkomma senare när vi hunnit lägga ut lite bilder. På måndag åker vi till Sydamerika på bröllopsresa.

• Marie_80

Vi hade en helt underbar dag. Kan än idag inte fatta att vi har så underbara familjer och vänner

/Marie

• Humminggirl

Vad kul att det blev lyckat! Grattis allihop!

Kram! Hg

• maccan

Hej, allihop! Hoppas alla hade en lika underbar dag som vi! Här finns lite bilder från dagen D.
    Grattis än en gång till er alla!
    maccan

• Kattis72

maccan: Grattis!!!
    Vad tjusiga ni var på er stora dag!!! Ni är verkligen en fint par!
    Den 3/9 är det min tur att bli fru.... LÄNGTAR!

• maccan

Kattis72:
    Tack så mycket!
    Lycka till med dagen och glöm inte att njuta!!

Svar på tråden 18 Juni 2005