• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

jag hittade hit!
    bra initiativ Lindha :)
    kram

• ninni7805

tack tjejer :)
    det som är mest irriterande är bara att vi inte kan bestämma ngn dag för interjuven än eftersom jag får mitt schema på söndag för nästa vecka.......... suck!!! och det va heeeellllltttt omööööööööööööjligt att jag kunde få det idag eller på lördag eftersom personen som gör schemat inte börjat göra dom än!! hon bara förhalar alt så att man inte ska kunna planera ngt.. morrrrrrrr..

trollvinter:
    är oxå lite nyfiken på om ni fått ngt pris från älvfoto..

• ninni7805

ojoj va ni har skrivit i helgen då!!
    har precis fått reda på att jag ska jobba hela midsommarhelgen :( och jag fick dom riktigt dåliga tiderna.. morrrrr... såå skönt att jag ska va ledig i 2 veckor sen!!

• ninni7805

princess:
    hihihi mm jag hade gärna ställt upp, men har ingen egen utrustning tyvärr :( och ingen studio.... men detkanske vi kan lösa ;)
    hur va det på eironora?? hittade du ngn klänning som du tyckte om? Jag tänkte gå dit igen och visa henne en klänning jag gillar och se om hon kan sy upp den och vad det skulle gå på ungefär..

• ninni7805

princess:
    alla mina bildprover är ju från jobbet och dom får jag inte ta med mig som arbetsprover tyvärr :( och alla andra kort har jag i datorn.. har ju inte ngn erfarenhet annat än från jobbet, men kom gärna förbi och titta hur jag jobbar!!!! Jag jobbar idag (15-21) och sen midsommarafton och midsommardagen, sen är jag ledig i 2 veckor :) :)

• ninni7805

popinella:
    vi bor numera i gbg men ska ha bröllopsfesten i sjuntorp utanför trollhättan (blivande kommer från sjuntorp). Jag kommer ursprungligen från norrköping men är uppvuxen nere i lomma i skåne och i åmål. Mina studier har jag genomfört i Karlstad. Vi har bott här i gbg nu sedan januari 2002.

princess:
    ja, vi får väl se när jag jobbar där igen sen efter semestern ;)

• ninni7805

poppinella:
    åhh jag glömde ju: välkommen hit :)

jag måste bara berätta: jag har nu fått tid för min interjuv :) :) :) onsdag kl 11 så imorgon ska jag på upptäcksförd för att hitta adressen så jag inte villar bort mig på onsdag och inte hittar dit ;) åhhh va jag är glad att jag ska dit!!!!

hbm0002:
    det låter ju som om allt är i princip klart nu för er ju?! grattis till samboendet, förstår om det känns bra! klänningen låter toppen fin! vore kul med lite bilder!

poppinella:
    vi är oxå ute i god tid! vi ska ha vår bröllopsfest midsommarafton 2006 men gifter oss innan ;) men det är så mkt som ska fixas ju så det känns jätteskönt att vara ute i god tid!

• ninni7805

bride2b:
    jag ska på interjuv på ett säkerhetsföretag här i gbg :) har letat med lykta efter ett nytt jobb eftersom jag bara får skittimmar på mitt nuvarande.. trivs hur bra som helst på mitt nuvarande jobb med själva JOBBET men det är mkt mkt mkt tjaffs runtomkring som förstör mkt :( bland annat en väldigt dålig lön för alldeles för mkt ansvar och tjaffs.. så håll alla tummar ni har tjejer så kanske jag kan få byta jobb effter semestern!!

• ninni7805

va gulliga ni är tjejer

majbruttan:
    den ideen sågades rejält så nu har vi återtagit dom gamla.. men tror det kommer bli supersnyggt hur som helst!

Lindha:
    har du varit i kontaktk med mias catering och frågat hur mkt eran buffe kommera tt gå på? vi kommer nog med all säkerhet att anlita henne oxå! pratade med mina föräldrar om det för ett par dagar sen och dom höll med om att det skulle vara skönt att slippa stå o laga en massa mat.. coh vi enades om att det inte blev så mkt billigare att göra det själv heller. ska ta upp det med mattias föräldrar nästa vecka och se om dom inte håller med oss!

• ninni7805

lindha:
    tack för länken med alla nallar!!! har varit inne och kollat på dom nu :) supersöta ju!! går nog att få ihop en massa sött till festprogrammet hoppas jag.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006