• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

majbruttan:
    ett glas vin i solen låter som en mkt mkt bra ide har afterwork kommit igång nere i stan än??
    när kan du? jag kan ju hela dagen som det ser ut just nu iaf..

ngn mer som vill hänga på???

• ninni7805

majbruttan:
    jag måste ställa in vinet imorgon :( jag hade visst redan lovat bort mig till syrran och barnen och att vi skulle till liseberg.... trist! hade sett fram emot lite vin i solen. men vi får ta det en annan dag!

Lindha:
    menar du den nästa fredag eller menar du vingrejsen imorgon??

nu ska jag sätta mig i våra stora fönster o njuta lite av solen :)

• ninni7805

lindha:
    jag har oxå märkt av det där fenomenet med att vissa inlägg försvinner :( BT har blitt lite knäppt just nu verkar det som... hmm...

yrvädret:
    mkt bra initiativ med fika en ggr i månaden!!! så slipper vi krångla med att hitta datum :) sista fredagen i månaden låter väl smidigt tycker jag med! sen om det blir after work eller fika det märker vi ;)

så fika nästa fredag blir det alltså:
    ninni
    princess
    yrvädret
    lindha med ebba
    trollvinter

har jag glömt någon?? vårbrud-06 ska du med? ni andra?

nu ropar sängen på mig.... trött som en liten gnu.. nattinatti på er!

• ninni7805

vårbrud-06:
    va härligt med semester :) håller tummarna att vädret blir fint så du kan njuta av solen!

trollvinter:
    åhhhh en svamptur!!! va avis jag blir på dig med hus och skogen precis bakom... vill oxå!! ;) jaja, det kommer väl det med... har du hittat mkt svamp runt omkring er?

• ninni7805

åhh efternamn vet vi allt om just nu :( vi vill ha ett släktnamn till mig tillsammans med m2b:s efternamn men har fått svaret att vi båda inte kan heta det :( :( så nu vet vi inte hur vi ska göra... suck.. varför kan inte prv va lite snälla?

Lindha:
    jag kan bara hålla med dom andra när det gäller toastmastergrejen.... ni måste göra som ni känner! och det ÄR jobbit att va toastmaster.. jag vet oxå hur det är... och det är inte lätt att koncentrera sig på att göra ett bra "jobb" när det hela tiden är ngn som drar uppmärksamheten någon annanstans......... så jag kan bara säga att jag hade nog valt ngn annan att vara toastmaster än era grannar..

yrvädret:
    så nu kommer du ha en massa bra ideer att ge till oss nu på fikan på fredag då ;)

nu ska vi ut o springa...

• ninni7805

lindha:
    hahahahahahahahaha nää jag är inte riktigt klok ;) har precis kommit igång igen efter m2bs resa till usa så det går trögt att få upp flåset igen.. jag gör det av 2 anledningar: dels måste jag kommer i form pga jobbet (måste ju kunna springa ikapp och kanske springa ifrån faaarliga människor) och dels gör jag det pga jag ska stå modell för vårt företag.. och vill inte visa upp min mage som den ser ut just nu i tidningen ;)
    men jag kan ju erkänna att jag har träningsvärk idag ;)

vart ska vi träffas på fredag och vilken tid? har för mig att vi sa kl 17 va?

nu ska jag ta och ringa lokalen vi vill titta på och sen bär det av till slottskogen

• ninni7805

HA jag knep inlägg 700 ;)

• ninni7805

majbruttan:
    jag träffar gärna dig efter lunch på fredag jag är ledig som det ser ut nu och är ändå nere på stan!! så om du har lust så kan vi träffas och prata lite..

tjejer:
    vart ska vi träffas på fredag? ska vi säga utanför entren till trädgården? där ni träffades förra gången? om det är fint väder så kan vi ju ta fikan där?? tänkte på lilla ebbas barnvagn ;) eller har ni ngt annat förslag??

• ninni7805

lindha:
    japp det va där jag menade :) skönt med en lite mindre vagn kan jag tänka mig..

nu har jag bokat visning på lokalen nästa fredag ska vi dit.. jag va utanför igår o det såg kanon ut!! bara hoppas på fint väder på festdagen så vi kan använda oss av dansbanan utanför.

nu ska jag baka muffins.. muuuummmmsssss

• ninni7805

lindha:
    det låter bra det (angående träffplatsen). nu gäller det bara att det är fint väder oxå!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006