• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

ska inte vara ngr gladagubbar efter summorna ju! ska stå :- efter o inte gubbar.. nåväl..

• ninni7805

yrvädret:
    åhhh vigsel i botaniska!!! mysigt! en superbra ide ju!
    en vit limo låter som en toppen ide tycker jag.. kan dock vara liiite dyrt, men har inte ngn koll på limopriser här i stan så jag gissar bara.. men tycker definitivt att du ska kolla upp det!
    nu är det inte lång tid tills ni kommer ner hit till oss i götet ju
    vi får ta tag i en fika efter den 10:e juli så vi alla kan ses!!

• ninni7805

Fru ström:
    välkommen till oss
    jag har oxå kommit från karlstad.. men det va nu 3½ år sen vi kom ner hit.
    Hoppas att er midsommarhelg var bättre än min.... jag låg o spydde hela natten till midsommarafton, så det blidde inget jobb för mig varesig aftonen eller dagen... men idag mår jag bra :)
    och idag blir det födelsedagsfest här hemma! tårta och allt vad det innebär.. jag blir gammal idag ;)
    imorgon åker vi på semester, så jag kommer inte att vara inne här på ca 2 veckor.. ska bland annat kolla på klänningar i karlstad på tisdag!! kul kul!
    kram på er alla!

• ninni7805

Tack tjejer

ja, när blir nästa fika?? Jag kommer ner hit till götet runt den 7/7 igen så efter det kan jag fika igen.

princess:
    jag kommer inte kunna ta era kort :( vi är på vår bröllopsresa det datumet :) :) :)

kramar på er alla!

• ninni7805

wohoooo :)
    sitter i trollhättan och festar lite :)
    jag köpte min klänning i karlstad i tisdags!!!! kostade bara 2500:-, pappa var nöjd med priset kan man ju säga ;) en romantica.. ska försöka hitta en bild på den så ni får se!! naturligtvis tog jag inga bilder med mig och den :( mkt mkt dumt.... men mattias va jättenöjd!! passar mkt bra till vårt bröllop ;)
    fika snart!!!!!
    välkommen till gbg yrvädret!!!
    kramizar till er alla

• ninni7805

hej hej allihopa!
    nu är jag tillbax i göteborg efter en mkt mkt trevlig och solig semester :)
    har ni bestämt ngt nytt datum för fika?
    bride2b:
    va skönt att dina klännigar äntligen är på väg!! har dom kommit fram än?

lindha:
    va gulligt gjort av din svärfar!
    kan ju bara säga att vi har en hel del problem med svärmor nu.... eller problem o problem.. snarare att hon helt plötsligt inte är intresserad mer.. hmmm.. förklarar mer på fikan..

• ninni7805

majbruttan:
    nope, inte spanien än.. det blir i höst när det regnar o är trist här ;)
    vi ska me ut i solen nu.. hääärligt väder det är

bride2b:
    såå skönt att klänningarna äntligen kommit!!! grattis!

• ninni7805

yrvädret:
    GRATTIS till jobbet
    måste kännas härligt! Hoppas att ni kommer i ordning i lägenheten snart.. det är inte kul att bo med lådor omkring sig ;) och att ni kan hämta den lilla missebebisen snart oxå!

princess:
    jag kan inte säga om jag kan hänga med på fikan än... har inte fått schemat för den perioden än :/
    ska till nya jobbet på tisdag och skriva på alla papper och se hur jag ska jobba!! lääängtar tills jag kan byta jobb helt o hållet!!!

ikväll blir det iron maiden på ullevi ska bli såååå skoj! Hoppas ni andra oxå får en toppen kväll!

• ninni7805

trollvinter:
    kul att se dig här igen
    låter ju toppen att ni kommit iordning i huset! Vi ska förmodligen titta på hus nästa vecka :) kan ju alltid hoppas att det ser bra ut och att vi är dom enda som vill ha det.. hahaha som om det skulle hända ;)
    jag har tyvärr inga bilder på klänningen än... glömde ju ta kort när jag köpte den, och nu hänger den i åmål.. men när jag åker dit igen så ska jag ta kort så ni får se!
    Jag skriver på pappren för det nya jobbet idag!! och har ännu inte sagt ngt till det andra jobbet.... hoppas jag kan säga upp mig imorgon, men tvivlar lite eftersom vi behöver alla pengar vi kan få.. men vi får se hur det går.
    stor kram!

• ninni7805

Lindha:
    åhh va kul att rida ut!!!!!! jag har inte suttit på en hästrygg på säkert 10 år och jag saknar det faktiskt... men jag har inga som helst grejer kvar (kläder och annat) och eftersom jag känner mig liite för osäker på en häst nu efter så lång tid är det nog inte en så superbra ide :( men attnas va kul det hade varit!!
    huset vi va o kollade på ligger på lindholmen på en liten kulle precis vid vattnet inte alls stort och relativt dyrt men titta går ju ;) och framför allt drömma... men vi ska ta kontakt med lite månniskor och hoppas att vi kan få se det invändigt oxå.. kunde bara kika in genom fönster när vi va där... men det vi såg gillade vi!

yrvädret:
    ja visst känns det härligt när man skrivit på pappren!!! jag har inte jobbat där än, men ser verkligen fram emot det. Jag är behovsanställd, vilket betyder att jag blir inringd när dom behöver mig... inte optimalt men det är pengar iaf.. och timlönen är kanonbra!!!

idag är det stora städdagen här hemma.. tänkte passa på att storstäda när mattias är på jobbet. ser ut som ett bombnedslag här hemma.. inte direkt så att jag städar när man hellre kan ligga på gräsmattan i solen ;)

kramar

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006