• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

*stampar oxå med foten och ser vrång ut* vill oxå fika!!!!!!!!! :)
    vecka 32 funkar nog säkert för mig. får reda på schemat på söndag.. det enda jag vet är att jag ngn gång under den veckan ska till kolmården med tjejen i vårt värdpar :) men jag kan säkert klämma in en fika oxå!

trollvinter:
    jag har försökt få kontakt med la cuvee, men inte lyckats.. har du ngt telefonnummer eller liknande?? jag har skickat mail, men ingen svarar :(

finns det ngn av er andra som håller inne på en kanonlokal för ca 50 personer där man får ta med sig egen mat och dryck?????? inte för dyr hyra bara.. smärtgränsen är 4000:- men billigare välkomnas ;)

mattias åkte till Los Angeles imorse så nu är man ensam igen i 1½ vecka :( bläbläblä...

• ninni7805

princess:
    vilken underbar klänning!!! tror du kommer passa superbra i den

• ninni7805

trollvinter:
    tack för tipset :) ska genast kolla!!

vi har börjat vackla lite när det gäller thailand... hotellet vi bsetämt oss för verkar inte vara helt ok så nu kollar vi runt igen efter bra resemål för vigseln... suck, varför kan inte allt bara bli som man vill med en gång??????? men men, tur att man har lite tid på sig ;)

har fresten köpt mina bröllopsskor redan :) hittade ett par underbara sköna skor med relativt låg klack för 200:- så nu står dom i garderoben och bara väntar på att få bäras

• ninni7805

Lindha:
    jo, vi har j uprel.bokat bygdegården i sjuntorp men är inte så supersugna på den längre.. vore kul med lite "roligare" lokal.. har kontaktat lite ställen idag och väntar med spänning på svaren :) men många har ju semester nu så det kanske kan ta ett litet tag innan man får svar...

åhh va kul det ska bli att jobba 23 timmar på 2 dagar nu fredag och lördag... INTE!! :( men men får tänka på pengarna jag tjänar...............

jag hoppas jag kan hinna med en fika under kalaset! länge sen vi sågs nu allihopa.
    Hur ser nästa vecka ut för alla?? ngn som har tid med en liiiten fika kanske?

• ninni7805

princess:
    jag hittade faktiskt skorna på Ica Maxi *rodnar lite* och igår när jag va där och handlade såg jag att dom satt ner priset till 129:-............. så om ni har möjlighet så tycker jag nästan att ni ska ta er ut dit om så bara för att kolla.. tror dock att det va lite begränsat antal storlekar (jag tog dom sista 37:orna) men det fanns relativt många par kvar

nu ska jag iväg o jobba 11 timmar.. Wohooooooooo va kul.. inte! :(

• ninni7805

princess:
    vilka söta skor :) men inte lika som mina.. jag kommer att lägga ut bilder (eller maila er) efter nästa söndag när kameran kommer hem igen..
    måste rusa till jobbet nu....... ska visst jobba 11 timmar idag me... igår blidde det 12 timmar.. trött idag!!!
    kramar på er

• ninni7805

Lindha:
    va kul att du oxå hittat ett par billiga skor :) hur ser dom ut?? hade ni trevligt på fikan idag? kan ju bara säga att jag inte haft så tråkit på jobbet på länge.... det regnade ju lite (!) hela dagen så det va inte många som va på liseberg och det va ännu färre som hade lust att ta kort ;) men men det gav goa pengar att bara va där ju.. hihi..

vårbrud-06:
    klart du får hänga med på fika :) kul att se dig igen här inne.

Hnoosse:
    så du hittade oxå hit! välkommen här kommer du hitta många som är minst lika tjötsugna som du ;)

jag vet fortfarande inte om jag kan hänga på med fika den 10:e, men jag vet imorgon!! så jag skriver ett lite meddelande när jag vet.

nu ska jag nana lite... smått trött kan jag lovar....

kram på er

• ninni7805

vårbrud-06:
    ahhhhhhhhha... jo, jag tror att vi alla här inne har liiite svårt att slita oss ;) verkar vara mkt beroendeframkallande det här BT.. hahahahahha

inser ni att det är sol ute idag?? och att jag är ledig??!!! dom kombinationerna brukar inte fungera ihop så jag är sååå nöjd! ska ut till ngn ö tror jag med mattias lillebror och ett par kompisar. sköööönt

• ninni7805

hej tjejer!
    Nu har jag fått tag på mitt schema och jag kan inte följa med på fikan den 10:e :( jag är nämligen ledig både den 10:e o 11:e och då ska jag och min "tärna" passa på att åka till Kolmården och titta på delfinerna :)
    och inte kan jag följa med och rida heller :( jag jobbar hela den helgen..... trist trist trist!!!

• ninni7805

Oj va aktiva ni hade varit idag och igår då :) va ju riktigt mkt att läsa igenom..

trollvinter:
    vilket enormt vackert pannsmycke!!!!!!!!! kan oxå tänka mig ngt sånt, men lite tunnare.. har du kollat på svartbrud.se ?? hon har en massa skojsiga saker (bland annat lite länkar till såna smyckesgrejer)

såååå trist att jag inte kan hänga med på fikan... men lova att vi tar en till snart!! jag är sååå fika sugen ju...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006