• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Trollvinter

Åhh, Ninni, jag är också nyfiken!!

• Vårbrud -06

ninni7805 & Lindha

Tack så mycket!

• ninni7805

hallå tjejer!
    nu har jag fått mitt schema för dom här 2 veckorna.. jag är ledig helgen den här veckan och nästa vecka är det ledigt: tisdag, torsdag, lördag och söndag.. passar en fika in ngn av dom dagarna för er???

trollvinter och lindha:
    ni har mail :)

• Trollvinter

Halloj!
    Vad sägs om en fika hemma hos mig nästa helg?! En förmiddag eller eftermiddag? Annars kan vi ta det en dag efter jobbet inne i Göteborg (men det kanske bara är jag som jobbar vanliga kontorstider, nu i typsika semestertider...?)

• Trollvinter

Ninni: tack för mailet! Jättegulligt hus! Ditt förslag om att grilla tycker jag verkar mysigt!

• ninni7805

trollvinter:
    tycker det låter som ett mkt bra förslag att ha en fika/grillning hemma hos dig nästa helg! man kan ta buss ut till dig va?

• Jensp

Hej då tjejer!

Nu drar jag iväg till Lysekil! Hörs igen i slutet av veckan!

• Lindha

Än så länge har jag inget inbokat vad gäller nästa vecka. Men vi tänkte åka till landet några dagar och göra lite små utflykter. Men inget inbokat än som sagt, så bestäm ni dag så bokar jag in det! :)

Får man vara lite nyfiken??? Är det någon/några av er som planerar att starta bebisverkstaden efter bröllopet? Eller kanske rent av innan? Vi har nog tänkt försöka låta Ebba bli storasyster efter bröllopet. ;)

Ha det så kul i Lysekil Jensp! :)

• ninni7805

Lindha:
    bebisfabriken ligger nere än så länge, hade tänkt vänta ett år till ungefär efter bröllopet.. men vi får väl se hur det blir ;) mkt beror ju på vår ekonomi tyvärr, skulle gärna skaffa bebis direkt efter bröllopet, men det blir nog lite tajt med pengar....

Jensp:
    ha det så bra i Lysekil!!

• yrvädret

Idag har vi haft en produktiv dag, jag och Tomas. I förmiddags åkte vi till Botaniska trädgården och titta om vi kunde hitta någon fin vigselplats. Allts skulla varit frid och fröjd om det inte hade 1) börjat spöregna och 2) åskat. Som tur var hade vi varit förutseende och tagit med paraplyerna. Fast nu fick vi i och för sig se hur allt såg ut i det värsta tänkbara bröllopsvädret
    Men botaniska är verkligen vackert. Vi ska åka dit en annan dag då det är solsken och titta också samt prata med personalen om vi kan ha vigseln där.

Efter vår dyblöta promenad åkte vi ned till stan och gick och tittade på brudklänningar på de större firmorna (typ Ramona, Remanns och Tony´s) Så mycket klänningar det finns!! Jag provade dock ingen, tanken var att bara leta reda på de olika butikerna. Som det känns nu kommer jag inte köpa min brudklänning i någon av dessa butiker - jag vill nog ha lite mer personlig service än vi fick.
    Men det känns bra att äntligen ha satt igång.

Appropå fika, så har jag svårt att komma ifrån på helgerna så en veckodag passar mig bättre, tisdag eller torsdag funkar jättebra. Jag kan hela nästa vecka - förutom fredag för då ska jag på U2!!

Barnfabrik... nääe det dröjer nog ytterligare ett par år. Vill jobba ett tag först och Tomas måste ha fått ett fast jobb. Som tur är har jag en bebis i min närhet som jag kan gosa med när min bebisabstinens blir för svår (Är faster till en 4 månaders liten tjej)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006