• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Vi ska åka häst och vagn från kyrkan... men dom har även en vit limo :) Ska kolla upp nr om du vill Yrvädret.

• Lindha

Här kommer deras hemsideadress yrvädret: www.skoldens.se/

Häst och vagnen vi ska ha kostar 4000:-. Svindyrt för den korta lilla biten tycker jag. Men jag bara SKA ha häst och vagn :)

• Lindha

Hej fru Stöm! Jasså det är du som varit inne och kikat på min sida på FL (Ebbabebbasmamma) ;) Välkommen hit till oss :)

• Lindha

GRATTIS Ninni :) Hoppas du haft en bra födelsedag!

• Lindha

Vart tog solen vägen??? Jag som hade räknat med en dag ute i solen. :(

När är det dax för nästa fika???

• Lindha

Jag kan inte heller den 10:e. Kan 13e, 14e och 15e...

• Lindha

Oki princess! Det blir kanske svårt att få ihop en dag då alla kan nu under semestertider. Får kanske ta det efter?!

• Lindha

Igår va vi ute och åt med Johans pappa, hans nya, hennes dotter och mina föräldrar. Mitt under middagen så säger Janne att han har bjudit ut oss för att mina föräldrar hjälper oss så mycket med vårat hus och för att Johan och jag ska gifta oss. Och så tar han upp ett kuvert och ger oss. Där har han skrivit en liten dikt och klippt ut lite bröllopsbilder och så står det att han ger oss ett bidrag till bröllopet. :) Tjoho! :) :) :)

"Nu när bröllopet
    börjar bli nära
    Så behöver ni hjälp av
    nära och kära
    Med en liten slant på banken, slipper ni
    gå till panten"

Gullig han är va?! :)

• Lindha

Ninni hus... kul! Var? Åhh jag vill oxå ha nytt hus! ;)

Ingen här som är hästtjej? Har hittat ett stall där man får hyra hästar och rida ut själv. Men jag tycker inte det är så kul att rida själv så jag hade gärna velat ha sällskap. Någon? Här är stallet; www.stallstockedalen.se

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006