Göteborg (med omnejd) 2006
Åhh va fin!!! Skulle kunna tänka mig något liknande, fast jag vill nog ha axelbandslös. Tror att den kommer bli jättefin på dig Princess. Du kommer bli en riktigt prinsessa ;)
Åhh va fin!!! Skulle kunna tänka mig något liknande, fast jag vill nog ha axelbandslös. Tror att den kommer bli jättefin på dig Princess. Du kommer bli en riktigt prinsessa ;)
Ninni vi ska hyra bygdegården i Västerlanda. Tror det kostade 600kr för fre-sön :)
V32 ser tuff ut för mig. Möjligtvis fredagen, men det är min födelsedag så jag vet inte riktigt. :)
Jag och Trollvinter ska fika fika i Älvängen på lördag. Om nån mer vill hänga på så får ni gärna. Eller vad säger du Trollvinter??
Jag kan inte på onsdag den 10e :( Är på landet då. Enda dan jag kan den veckan är den 12e, och jag vågar inte lova till 100%då heller. Man kanske blir överraskad av Johan och Ebba på den stora dagen. :)
Nu har jag oxå köpt skor! Hittade dom på rea i Älvängen idag. :)
Jensp Ninni och Trollvinter är oxå sugna på en ridtur. Plus en tjej från FL, om det är oki? Vi har pratat om att rida islandshästar på Östads ridcenter i Alingsås. Dom har något som kallas kombitur, då rider man först en lektion på 45min och sen så rider man ut 1 tim å 15min. Det kostar 400kr. Jag kommer inte ihåg hur mycket du har ridit, men dom andra kände sig lite ringrostiga och ville gärna värma upp med en lektion. Vi har pratat om helgen den 13-14 augusti. Hur funkar det för dig?
Ninni förlåt glömde svara dig... Jag, Trollvinter och Ebba hade jättetrevligt. Vi pratade med Jenny på Älvfoto och hon skulle kolla om hon va ledig 22 april. Hoppas! Sen var vi inne i blomsteraffären och Trollvinter frågade lite om sin brudbukett. Oj va engagerad tanten i affären blev, jättegullig! Och billigt med! :) Mina skor... hmm... det är kanske 5cm klack, spetsig tå och så är det typ "gummiband" som går i kors över foten.. svårt att förklara. Ska oxå ta kort nån dag. :)
Trollvinter det var jättefint! Känner inte dig så jätteväl, men tycker att det känns "du". :)
Skorna jag köpte i Älvänen är med täckt tå och häl men öppet resten. Du får helt enkelt ta dig en sväng ner och titta. Såg ut som dom hade en hel del fint i vitt, men jag tittade inte så noga då det inte var min stl.
Hade tänkt ringa Östad idag men har tyvärr inte hunnit. Lovar att göra det imorgon! Men då blir vi iaf 3 här i från; Trollvinter, Jensp och jag. Och så ev Trollvinters kompis. Och så förmodligen en tjej från FL.
Jag vill oxå se mönstret! Var var???
Åhh va fin klänningen va Trollvinter! Den kommer bli sååå fin på dig! :)
Så tjejer nu har jag bokat uteritt :) Tjejen som jag pratade med tyckte inte att vi behövde en hel ridlektion innan, hon trodde att det räckte med genomgången i padocken som dom alltid har innan varje ritt. Så jag har bokat en 2 tim tur, den kostar 350kr. Det blir på lördagen den 13 augusti kl 11. Hoppas att ni kan då! Ni kan väl höra av er så fort som möjligt om ni vill följa med, lovade att återkomma till henne så fort jag vet hur många vi blir. Jag åker på semester idag så snälla maila mig gärna eller skicka ett sms... lindha_h@hotmail.com
Ha det gott allihopa!
Kram kram