• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Hej tjejer nu är jag tillbax i Götet igen :)

• Lindha

Fy 17 för all jobbig familj och släkt som alltid har åsikter om ALLTING! Just nu känns det som att jag vill ha ett LITET bröllop, bara jag, Johan och Ebba! Bläääääääää!

Tvungen att avreagera mig lite bara! ;)

• Lindha

Nu är jag oxå här :) Har varit i stan och ätit god mat. Mysigt med några timmars barnledigt! :)

• Lindha

Japp imorgon ska vi ut i skogen och rida en 2 timmars tur. Ska bli sååå kul! :) Ska bli kul att träffa Jensp oxå. Och så ska jag få se Trollvinters hus, och deras små kycklingar. Massa kul! :)

• Lindha

Jag vill oxå ha såpbubblor!!! Har ingen aning om vad sånt kostar, har någon koll på det?

Stackars dig Jensp! Inte meningen att ge er träningsvärk. :) Therese hade oxå ömma muskler dagen efter. Hi hi! Måste erkänna att jag oxå har lite träningsvärk på insidan låren. Är inte van att tölta runt i skogen i två timmar. Men riktigt mysigt var det! Gör gärna om det lite senare i höst när fler kan hänga på.

• Lindha

Nej 25:e e en torsdag va? Då rider jag. :(

• Lindha

Ha ha princess nej jag gör tydligen inte det! Är så trött så ögonen går i kors. :)

Men ta ni den 25:e om det passar dom flesta. Johan har fortfarande semester så jag vill inte boka in något. Kan jag den dan ni bokar så kommer jag gärna, annars får det bli nästa gång. Kommer kännas jättekonstigt när han ska börja jobba igen efter 8 veckor hemma. :)

Jag hade ju bokat häst och vagn. Men 4000kr börjar kännas lite väl saftigt. Så jag satte upp en lapp på ICA på landet om att vi sökte häst och vagn. Och redan har 2st ringt, plus någon när vi inte varit hemma. Nu ringde en gubbe som skulle ha 3000kr. Men förut idag ringde en tjej som bla brukar köra runt Ale´s luciakandidater. Hon skulle ha 2500kr. Kanon ju! Tror nästan att det blir henne istället, för häst och vagn ska jag ju bara ha!!! :)

• Lindha

Ninni jag var i Gräfsnäs idag. Vi åkte ångloket från Anten. Kul! Visst pratade du om något annex??? Något sån´t såg jag inte, men vi åt på restaurangen/cafét där, jättemysigt och riktigt god mat!

• Lindha

Jag kan inte den 26:e. Johan bokade precis in med grannkillarna att dom ska ut och ta en öl. För ni pratar om efter kl 18 va? Det är lite för sent för Ebba så jag får tyvärr banga... :(

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006