• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Vilka kan vad 17 tiden den 26:e?? Då kan ju jag och Ebba vara med en liten stund i alla fall. Hade varit kul! Lovar att inte ha Ebba och ett glas Cola i närheten av dig Princess! ;)

Yrvädret och Princess; jag är oxå intresserad av såpbubblor. Varför kan man inte ha vanliga såpbubblor? Blir det verkligen fläckar av dom???

• Lindha

Jag får väl låna ebbas såpbubblor och testa på nån vit handduk eller nåt. Återkommer så fort jag fått provsvaren. :)

• Lindha

Majbruttan jag satt och kollade på deras annons i tidningen tidigare idag. Lazars är riktigt bra, har dansat där. Tyvärr har vi svårt att komma loss så där på kvällen. Ebba lägger sig vid 19-20 och det är svårt att få barnvakt som klarar av att natta henne. Det får bli min mamma då, får kolla med henne. Annars kanske vi kan låta henne sova middag lite senare och gå på söndagarna, då kan hon vara vaken tills vi kommer hem. Hmm... får kolla med Johan. Men visst hade det varit kul om vi kunde gått ihop.

• Lindha

Jag tyckte att den funkade kanonbra! Jättefin sida Princess! :) Riktigt avundsjuk!

• Lindha

Har varit och provat lite fler klänningar... men blir inte klokare för det. Hur ska det kännas egentligen? Ska det kännas WOW med en gång, eller liksom växer det fram?? Snälla hjälp mig, säg vad ni tycker...

groups.msn.com/LindhaJohan/shoebox.msnw

• Lindha

Menar du FY 34112 Princess? Den tycker Johan bäst om än så länge, jag vet inte riktigt...

• Lindha

Jag och Ebba kommer gärna med på fikan

• Lindha

Min dator är helt knäpp, eller så är det BT! Ibland får jag inte upp alla inlägen här. Jag kan skriva ett inlägg och sen när jag går in och kollar nästa gång så är det massa inlägg före mitt som inte var där sist. Och det är inte att vi skriver samtidigt, utan dom "försvunna" inläggen är skrivet timmar innan jag kommer in. KONSTIGT!

Ninni jag menade nästa fredag den 26:e. Jag kan inte imorgon, vi ska på utflykt. Vart vet vi inte än men bäst att passa på när Johan är hemma och det är fint väder. Kanske Marstrand... :)

• Lindha

Nu behöver jag hjälp av er igen! :)

Det är så här; I mars frågade vi våra grannar som vi kännt i ca 1 år om dom ville vara Toastmaster och Toastmadame på vårt bröllop. Självklart kunde dom tänka sig att vara det! Vi blev jätteglada. Strax efter så blev tjejen gravid. Hon har blivit lite konstig och vi umgås nästan ingenting längre. Vi får lite panik på att hon alltid vet bäst, vad det sen än gäller. Och nu är ju hon som sagt gravid och ska ha barn i slutet på november. Kotten kommer alltså vara ca 5 månader på vårt bröllop. Men i samband med att vi skickar ut inbjudan så ska ju dom alltså ha barn. Och vi vill att dom som vill hålla tal ska kontakta Toastmaster/madame innan. Och man kan ju aldrig veta hur bebisen kommer bli. Ebba hade ju kolik i 4 månader så vi drog ut telefonjacket för att få vara i fred. Vi kunde inte tänka på något annat än hennes skrik och att försöka få sova nån timme ibland. Vi är alltså lite rädda att dom inte kommer hinna förbereda sig ordentligt. Och att... ja att det helt enkelt inte kommer funka. Vi har pratat med henne och hon säger att självklart löser dom det, men att ja det kanske kan bli tufft att vara sist kvar på festen och att ta emot alla (om det nu blir några) samtal om tal osv. Usch vi känner oss så osäkra! Har ett annat par som säkert ställer upp istället. Känns ju som att ifall vi ska byta så får vi göra det nu, försent att göra det i dec/jan när man vet hur bebisen är. Hjälp! Hur hade ni gjort???

• Lindha

Vi funderade oxå på att "blanda" våra namn till någon nytt, men kom inte på något bra. Så vi tar mitt. :) Han heter Berglund och jag Hellmark....

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006