• Billa

Orgasm under samlag?!

Jag har aldrig fått orgasm under ett samlag, det enda som gör att jag får orgasm är oralsex, detta stör både mig och min sambo. Han är min första och enda sexpartner, men det kan ju inte bero på honom tycker jag.
    Någon mer som har erfarenhet av detta?! Några tips på vad man kan göra?!

• Svar på tråden Orgasm under samlag?!
  • manzanita

men tjejer, blir inte den blöta fläcken från er? det trodde jag ni menade först... heeee

bella, jag tycker att ni ska experimentera lite mer..prova på olika ställningar som du kanske blir mer stimulerad på så att du till stlut ev. får en orgasm.. för min del tycker jag inte alls att orgasmen är överskattat! men det är väl olika..

• pickolina

Nej orgasmen är inte överskattad, den är underbar, men att panikartat jaga orgasmen ger ofta bara negativa resultat.

• AlmostMrs

Det bästa är om du är riktigt på "G", och att ni provar en ställning där din "pärla" kommer åt att stimuleras samtidigt ( stryckas/gnuggas ) mot din partner. Dessutom ska du försöka spänna dig lite där nere

• baghera

Mitt enda tips är att onanera i din ensamhet väldigt många ggr så att du till sist lär dig vad som funka´r för just dig och din kropp. Att komma på det tillsammans m någon annan kan nog va svårt, eftersom man kanske har lite svårare att slappna av ordentligt och så.
    Själv så har det nästan blivit tvärtom, jag har onanerat för mkt själv, så jag har svårt att komma m nån =)) Men kan däremot få orgasm utan att ens behöva ta på mig själv! Det är rätt häftigt, men man måste koncentrera sig som attans dock =))

• pickolina

Men orgasmer får hon ju, det är ju inte det som är problemet. Hon vill få orgasm av själva samlaget och inte bara vid oralsex.

• NokGroda

Monia m fl

blöta fläcken är inte bara hans, utan även hennes. och det kan vara olja och grejer i den också.

oavsett så är den ett gissel.

• Sanasol

Verkar väldigt få förunnat att komma under själva samlaget,men det kanske inte är jätteviktigt heller?

Jag gör det utan att hjälpa till med fingrar eller något själv, men det är väl olika.

• Lilla spöket Laban

Billa, köp hem en burk glidmedel och experminetera lite med dig själv. När du sen vet trixet kan du hjälpa till själv med fingrarna när han är inne i dig.

Jag tycker org.asmen är underskattad. Finns det något skönare. Är själv otålig och brukar nästa alltid smeka mig själv (eller låta han göra det) under smlaget. Vill ju få orgasm fort fort, ingen väntan här inte. Då hinner man dessutom med flera ooooo under ett samlg.

• lassemaja

Mitt tips: träna upp slidmusklerna. Gör knipövningar. Sedan jag började "kramas" blev allt fantastiskt.... också för mannen. :D Det blir enklare för g-punkten att bli stimulerad då också (åtminstone för mig).

• Meddelande borttaget
  • Kickit

BILLA!

Kan du inte få orgasm för egen hand så att säga?

Om inte, köp en DOLFINGER! Helvetes jävlar anamma! :) en lite vibrerande Delfin i blått eller rosa som kittlar knappen under samlaget, då den också är en penisring som killen har runt sin lille vän. Allt som allt förvandlas han till en livs levande Superrabbit. Jag fick min första orgasm under ett samlag tack vare mina egna magiska fingrar, jag anser att varje kvinna som man ska ta största ansvaret för sin njutning och i sådan fall be sin partner göra vissa saker för en etc. Men den sexleksaken jag nämnde vill jag verkligen rekommendera till alla tjejer. Den kan man helt enkelt inte låta bli att få orgasm med, och vilken orgasm sen. Det är nästan så man väcker grannarna.

:)

Hehe!

• KCsMama

Samma som pumpas fru här hehe. Fast jag brukar smeka själv.

• Meddelande borttaget
  • Nonika

Jaha, är det så vanligt att man gillar samma som "pumpas fru"?
    Jag trodde jag var nästa ensam...den är och förblir min favorit! Och faktiskt den enda jag kan få orgasm i....förutom vid oralsex då...
    Den är bara bäst, bäst bäst, och helt omöjlig att klara sig utan tycker jag
    Jag bekymrar mig redan för hur det ska gå när jag bli gammal och kanske inte kan ligga i den ställningen

• GithKat

Tjipp tjopp.. varför inte prova kama sutra iform av spelet eller med hjälp av böcker kring ämnet.

Svar på tråden Orgasm under samlag?!