• Billa

Orgasm under samlag?!

Jag har aldrig fått orgasm under ett samlag, det enda som gör att jag får orgasm är oralsex, detta stör både mig och min sambo. Han är min första och enda sexpartner, men det kan ju inte bero på honom tycker jag.
    Någon mer som har erfarenhet av detta?! Några tips på vad man kan göra?!

• Svar på tråden Orgasm under samlag?!
  • pumpa

Håller med.
    Orgasmen är överksattad. Bara att ligga nära den man älskar och få vara helt och hållet sammansvetsade och kyssas smekas mm är ju helt oslagbart.

Att komma är ungefär som en söndag -man somnar bara och sen är det måndag.

Hellre då hålla på och småälska utan orgasm några gånger och sedan ha ett orgasmsamlag en gång i veckan med en rejäl orgasm..

Det är ju inte målet utan vägen dit som är det viktigaste.

nu spårade topicen ur va?!

• EhjärtaK = sant

Oj, där håller jag verkligen inte med. Visst är det vägen dit som är mest intressant och den är självklart avgörande för hur finalen blir! Men knappast vill man vara utan finalen - aldrig .

• NokGroda

jag skulle inte heller vilja missa finalen. någon gång ibland kan det vara läckert att avbryta för att fortsätta senare och våndas lite emellan.. men inte ofta.

eftersom finalen betyder att jorden skälvet, universum exploderar och himlens alla änglar flaxar samtidigt, så skulle jag inte kunna byta det mot något. det är oerhört. och efteråt är jag fullkomligt avslappnad och DÅ finns det inget skönare än att ligga tätt intill varandra och mysa.

• pumpa

NokGroda: jorden skälvet, universum exploderar och himlens alla änglar flaxar samtidigt,

ha ha

jag ger mig... det vill man f*n inte missa.. Och abslolut inte mufflet efteråt.

Men usch för kalla blöta fläckar i sängen

• NokGroda

blöta fläcken vill ingen ha. man slipper den om man har sex ovanpå täcket.

• EhjärtaK = sant

Men hallå - man kan väl inte skippa "finalen" av rädsla för kalla fläckar .

*Haha* - känner att den här tråden börjar ta en helt ny vändning .

• pumpa

NokGroda.

Gör man det ovanpå täcket blir det bråk om vems täcket ifråga är...

Så man får väl köra med kådis då....grymt kul för oss killar.

• NokGroda

pumpa: förutsatt att man HAR varsinna täcken. vi kör med samma. det är gosigt. fast ibland har vi ett extra lakan mellan om det blir olidligt varmt.

• Monia

Jag har lärt mig att hålla det inne så det inte ska komma på täcken eller lakan! Superbra! Så när det är klart går jag bara till badrummet och "tömmer" ut det.
    Gäller att ha tränade muskler down there bara! :)

• pickolina

Eller så sprutar man någon annan stans, som magen, brösten, rumpan, ansiktet osv osv... :D Kör alltid med "avbrutet"...

Svar på tråden Orgasm under samlag?!